Gemipersoneli.com - Reklam
Üye girişi
Kullanıcı adı:
Şifre:
Üye ol | Şifremi Unuttum
Menü
Ana Sayfa
Foto Galeri
İş Fırsatları
Haber Arşivi
Hakkımızda
Sistem Nasıl Çalışıyor
Üye İstatistikleri
Medyada Sitemiz
Mesaj Panosu
GEMİ VİDEOLARI
Gemici Belgesi
İletişim
İçerik
Bilgi bankası
Liman Başkanlıkları
CV Hakkında ipucu
Makaleler
Anket
Linkler


Share |
25 Ekim 2014
Mesaj Panosu
Mesajlarınızı buradan bize ulaştırabilirsiniz

Mesajlar

Konu: Yardım isteme
denizcilik lisesinde okuyan biri için 4 yıllık ile 2 yıllık arasında ne var gerçekten bilenler yazsın

Bu mesajı cevapla  (kaptan174 seamen - 02.12.2012 11:49:27)
Cevap : Diğer
4 yıllıkta binanın en tepesıne çıkarsın. 2 yıllıkta ancak yarısına çıkabılırsın... Tabi tercıhın gece kondu olursa farkeden bısey olmaz....

(nurettin - 04.12.2012 23:16:00)


Konu: Yardım isteme
öncelıkle slamun aleykum ark ben yenı kayıt yaptırdım yel*** denızcilik die bi şirkete 40 gun kurs suresı ve ayrıyetten iş garantısı verıldıgını soledıler bu ne kadar dogrudur sızce bilgi verırmısınız ha bu arada 1500 tl de para istedıler daha yatırmadım parayı bana hemen bılgı verırmısınız rıca etsem

Bu mesajı cevapla  (mehmet çakmak - 30.11.2012 11:13:46)
Cevap : Öneri
arkadasım sakın aracı kurumlara para kaptırma senın dedıgın yel*** denizcilik ve dıgerlerı sahtekar sen normal bır kursa gidip kayıt yaptıracaksın ve kendin iş arayacaksın.

(uğur kutunmangil - 30.11.2012 16:04:58)
Cevap : Yardım isteme
gittigim kurs sı de verıyormus ve butun belgeler senın aleyhıne diyor istedıgın yere sikayet hakkın var iş garantı diyo ve hiç bir şeye karısmadan ben senı söz iş garantısını verıyorum yerımız bellı yurdumuz bellı dıyo kaçacak bırıdıyor deılız dıyo sizce ne kadar doru

(mehmet çakmak - 30.11.2012 20:23:16)
Cevap : Öneri
Arkadaşım ben kurs yerınden aldım iş garantısı fılan yok kendı cabalarınla ıs bulucaksın ayrıca parayı aldıktan sonrada ılgılenmıyolar kesınlıkle bana sorarsan lıman baskanlıgından basvur ve öyle al fazla para verme benden sana tavsıye mulakata fılan zaten calısıp gormen lazım gecırıyolar dıyolar heskezı asla bı dunya adam kaldı ben bılıyorum yanı calısman sart mulakata oyuzdende lımandan al bence kursa bulasma hıc ayrıcada ıs bulman kolay olmıcak hı daha dusun derım eyer karada meslegın varsa hıc bulasma derım ama yapıcam dersende guverte den yagcı fılan asla alma bana dua edersın kardesim ......ALLAH selamet versin ....

(ilhann ustun - 01.12.2012 16:26:37)
Cevap : Öneri
arkadasım farzet ki sana iş bulamadılar 1500 tl için gidip 5000 tl avukat parası vercegıne lanet olsun diyip kendın is arayacaksın

(uğur kutunmangil - 01.12.2012 16:29:37)
Cevap : Öneri
Anladığım kadarıyla sen zaten kazıklanmayı direk olarak göze almışsın ama buradan destek almaya çalışıyosun. Boş yere bizi uğraştırma, bildiğini yap olsun bitsin.

(Mehmet Yılmaz - 01.12.2012 19:42:00)
Cevap : İş birliği
bende aynen senin gibi yel*** denizcilik firmasıyla konustum 1600 tl kurs ücreti istediler ve iş garantisi verdiler. kurs ücretini de verdim bekliyorum. demelerine göre 1600 dolar maaşla işe başlicam. bekleyip görücez gerçek olup olmadığını

(muhammet yılmaz - 28.12.2012 01:37:10)
Cevap : Öneri
Ben anlamiyorum ya bizim insanlarin parasi cok yada carpilacak yer ariyorlar kardesim gemici cuzdani almak istiyorsan limanda calisan memurlara danirsan onlar seni yonlendiriyorlar bu daha saglikli iside kendi imkanlarinla bulursun kimse babasinin hayrina is bulmaz azcik uyanik olun arkadaslrim saygilar

(mustafa kaptan - 28.12.2012 19:38:35)


Konu: Yardım isteme
Arkadaslar herkese kolay gelsın gemilerde elektrik zabiti maası ne kadardır.ve iş bulma olasılıgı nedir bilgisi olan varsa paylasırsa sevinirim şimdiden tesekkurler

Bu mesajı cevapla  (uğur kutunmangil - 28.11.2012 21:08:14)
Cevap : Tesekkür
hemen hemen üçüncü çarkçı maaşı alıyorlar tecrübeye göre ve gemi büyüklüğüne göre değişir

(OSMAN ÖZEL - 28.12.2012 14:33:16)


Konu: Yardım isteme
Limandan nekadar zamanda geliyo gemici belgesi tüm belgelerımı verdim lımana ama CÜZDAN hala gelmedi 2 hafta oldu acaba nekadar zamanda gelir bilgisi olan varmı acaba ...teşekkürler..

Bu mesajı cevapla  (ilhann ustun - 28.11.2012 20:08:24)
Cevap : Öneri
liman cüzdanını nereden aldıgını baglı izmirden alacaksan aynı gun alırsın istanbul 3 haftada ulasıyo benım bılgım bu kadar sen nereden alacagını yazarsan belkı daha iyi bir sekilde yardımcı olabılırız

(uğur kutunmangil - 28.11.2012 21:20:19)
Cevap : Yardım isteme
Sayın abim ben sınavı gectım mulakaı gectım sadece sadece cuzdanı beklıyorum sakarya karasu lımanından verdım ıstanbul fındıklıya yolladık kargoyla ama hala gelmedı tam bı suresı varmı acaba net onu merak edıyorum saygılar tesekkur ederım ...

(ilhann ustun - 28.11.2012 22:39:12)


Konu: Yardım isteme
ben keşanlıyım enezde liman başkanlığı var ama sınav yapamıyomuş duyumlara göre 11 aralıkta istanbulda sınav varmış niye istanbuldaki liman başkanlığı sınav yapıyoda enez liman başkanlığı yapamıyo

Bu mesajı cevapla  (ahmet erko - 27.11.2012 21:45:08)
Cevap : Öneri
kardeşim sen mulakata katılacaksın ve bunlar sadece belirli lımanlarda gerceklesiyo ve sana tavsıyem kalma yok dıyorlar ama ınanma kesinlikle kalma var çalışmalısın bence...

(ilhann ustun - 28.11.2012 19:08:37)


Konu: Yardım isteme
Merhaba arkadaslar ben gemici ehliyetimi yeni aldım ama pasaport cıkarmadım onun yerine yapraklı gemi cüzdanı çıkardım polis vizesi vurdumdum polis vizesine göre 5 yıl boyunca türk bayraklı gemilerde pasaport yerine geçiyormus ama herkez baska birsey söylüyor kafam karıstı bu konuda bilgi sahibi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum lütfen ..

Bu mesajı cevapla  (selahattin bilgin - 25.11.2012 18:59:09)
Cevap : Öneri
pasaport.çıkartman.zorunlu

(İbrahim Dalkıran - 27.11.2012 16:05:20)
Cevap : Diğer
türk bayraklı gemilerde pasoport olmadan çalışabilirsin ama yabancı bayraklılardada çalışmak iş yelpazeni büyütmek isiyorsanki tavsiye ederim pasaport çıkartmalısın

(çetin yaman - 30.11.2012 14:52:47)


Konu: Yardım isteme
Merhaba gempo ben seneye universite secimi yapacağim denizleri denizcileri cok seviyorum kucuklugumden beri bu sevgiyle yaniyorum ama mesaj panosunda herkez sitem ediyor diğer internet sayfalarinda ise bu meslek is imkani cok vesayire diyorlar ben parasinde değilim is bulamassam diye cok korkuyorum. Cok kafam karisti yolun sonu siz benim ustadlarim olarak goruslerinize ihtiyacim var.

Bu mesajı cevapla  (uğur çağdaş kerman - 21.11.2012 17:59:20)
Cevap : İş birliği
denizcilerin sitelerinde özellikle şu ara denizciliğin çok kötü durumda olduğu yazılıdır vede çok doğrudur. senin iyi yazılar okuduğun diğer sayfalar ya dolandırıcı yada simsarlardır ne yazıkki. denize yeni çıkanları kandırmak yada iş arayan zor durumdaki denizcileri kandırmak isteyenler bu tür sayfalarda yazılar yazıyor. biz sana denize çıkma desek denizin zorluklarını anlatsak sen bizim hakkımızda yanlış düşünüp gene denize çıkacaksın nasılsa o yüzden kendin karar ver ama eninde sonunda denizi seçtiğin için pişman olacaksın. ileride çocukların doğduğunda eşinin yanında olamayacaksın, ailenden birileri öldüğünde sen gemide olacaksın ve eve dönemeyeksin her ne kadar istemesende bazen gemide çalışmaya devam etmek zorunda kalacaksın. diğer denizcilik sorunlarını zaten okumuşsundur bu sayfalarda. gerçi bu yazdıklarımı 15 sene önce banada anlattılar ama ben ne yazıkki denize çıkmayı seçtim geriye dönme şansım olsa bir daha bu hatayı yapmam. sana kolay gelsin

(arif atlas - 26.11.2012 01:27:33)


Konu: İş birliği
ya piyasamı öldü gözlerime inanamadım,3000 gros da kaptanım ,5 yıllık bılfııl kaptan çalıştım aldığım üçrete yakın bi fiyat göremedim, enson gördüğüm,lpg tankerine 3000 dwt lik gemide kaptan maaşı 4500 usd ya bi sertifika kaçlira., aldığımızı zaten kurslara veriyoz aldığımız yıllara göre hesap yapın bir memur kadar alamıyoz ortalama 2000 tl alan memur bizden daha iyi durumda,,arkadaşında dediği gibi denizde çalışmanın bi anlamı kalmamış bitmiş denizcilik,bitirdiler rahmetle saygıyla anıyoruz

Bu mesajı cevapla  (temel uzunoğlu - 20.11.2012 14:30:10)
Cevap : İş birliği
gerçekten öyle çok doğru söylüyorsunuz. piyasa tamamen ölmüş. adete korsan piyasası gibi. en son çalıştığım me** kar****** firması. kontrat yaparken 5 ay çalışabileceğimi belirmiştim. çünki beş ay sonra ileri yangın sertifikamın süresi doluyordu. bunu bilerek kabul ettiler ve kontrat yaptık. beş ay sonra gemiden indiğimde sirketten 12000 usd alacağım varken 8000 usd alacağım olduğunu söylediler ve bunu da 3 ay sonrasına bir senet yapıp verdiler. 33 yıllık baş makinisim böylesi başıma ilk defa geldi. dedim ya piyasa çakalların eline kalmış. denizcinin nasılsa hjiçbir sosyal güvencesi yokya vur beline gitsin misali. insanın başının belaya girmesi an meselesi. tüm denizcilere duyrulur. ***..... firmasına giderseniz paranızı almanız şüpheli.

(seyfettin çorluluoğlu - 30.11.2012 17:39:11)


Konu: Şikayet
Ersa*** Denizcilik ten uzak durun maaş vermiyor Gemileri BLUE MİLES ESKİ İSMİ (AYKO 2)

Bu mesajı cevapla  (VEYSİ ÇOKUR - 19.11.2012 18:38:09)


Konu: Öneri
Denizcilik ölmüştür Allah rahmet eylesin. Eskiden iyi bir meslekti.

Bu mesajı cevapla  (AYHAN CANDIR - 18.11.2012 23:21:48)
Cevap : Yardım isteme
ben 27 yaşında bi adamım ben gemide görüyom gelecegimi ne dersiniz abiler istanbulda meslegim var ama kolay kolay sigorta yapmıyolar...bide ben dış ülkeleri gezmeye meraklıyım hem iş hem ticaret ne dersiniz ben bu işe kalkışımi?

(onur mucık - 03.01.2013 20:06:53)


Konu: Yardım isteme
29-30 kasım 2012 tarihleri arasında Çanakkale de yapılacak sınavın mekanı tam olarak nerede bulunmaktadır?

Bu mesajı cevapla  (Hüseyin Can - 18.11.2012 20:25:09)
Cevap : İş birliği
çanakkale otagardan servisler var liman başkanlığına gidecegini söyle

(zeki demir - 22.11.2012 10:14:17)


Konu: Yardım isteme
ya ben belgemi alali bir sene oldu elektrici olarak cikarttim ve nasil nerde is bulabilirim kimisi simsara git dyorlar hayretlerdeyim bana yardim ederseniz sevinirim

Bu mesajı cevapla  (ahmet - 17.11.2012 16:09:53)


Konu: Yardım isteme
iyi geceler tüm meslektaşlarıma. bir konuda yardıma ihtiyacım var. bilgi sahibi olan varsa yardımlarını bekliyorum. 3000 grt vardiya zabiti ehliyetim var.yaklaşık 30 ay hizmet toplamışım.21 kasımda askere gideceğim ve yeni yönetmeliğe göre temmuz/2013 ten sonra 1.zabitliğe geçiş için 36 ay hizmet istenilecekmiş.askere gitmeden önce hizmetimi saydırıp döndüğümde de 7.01 kursuna gitmeyi düşünüyorum. hizmeti saydırdıktan sonra zaman kısıtlaması var mı acaba. ve liman başkanlığından ne isterler acaba. hizmet belgeleri,kontratlar,yeterlilik,pasaport yeterlimi acaba.sicil limanım istanbul .antalyada yaşıyorum ve telefonla falan liman başkanlığına ulaşmak imkansız. bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.şimdiden teşekkürler

Bu mesajı cevapla  (ali er - 13.11.2012 00:33:42)
Cevap : Öneri
hizmet saydırmak için yabancı bayraklı ise turkçe ingilizce kontrat ve gemiye ait hizmet belgesi gerekli, gemi kaptani imzası gemi muhru bir işletme altında ise hizmet belgesi arka sayfasına işleten şirketin muhru on sayfasına ıse gemı muhru yanında yabancı bayraklı sırketın muhru vurulacak eger turk bayraklı ıse hizmet belgelerini şirket onaylı olmalı sonra karsılastırma yapmaları ıcın eger istanbul ise limanın, liman baskanlıgından aldıgın dilekce ıle karakoye pasaport subeye gıdecek ve turkıye gırıs cıkıslarını ısteyeceksın. baska emnıyet mudurlugunden aldıklarını liman kabul etmıyor, karakoy sube email de atıyormus. sonra lımana gıdıp hısmetı saydıracaksın. yalnız yenı kanundan etkılenmemen ıcın sanava basvuru yapman gerekıyor. kazandıgın hakkı korumak ıcın. 7.01 kursuna gıttıysen o belgeleyı harcları saglık, 2 resim ekleyıp sınava bas vurur, 36 aydan etkılenmezsın. ama gıtmedıysen asker donusu senı etkıleyebılır. yalnız soyle bırseyde duydum ama ne kadar dogru bılmıyorum, 2011 veya 2012 ye kadar 12 ay hızmetın olursa 36 ay senı etkılemıyor de denılıyor ama kesın bır bılgım yok. basarılar

(Ugur Saglam - 18.11.2012 14:57:00)


Konu: Yardım isteme
selam arkadaşlar, 17 yıldır oto tamircisiyim. bizim işte para yok, gemi işine girmek için gemi adamı cüzdanı istiyorlar, buna da 1500 lira diyorlar.ne derece doğrudur bi akıl verir misiniz?

Bu mesajı cevapla  (turgay diril - 12.11.2012 13:57:28)
Cevap : İş birliği
piyasalara çok dikkat etmeni öneririm.

(fatih babayiğit - 12.11.2012 21:52:32)


Konu: Yardım isteme
merhaba arkadaşlar askerliğimi serdümen olarak yaptım stcw belgemi aldım fakat usta gemici olmak için sınav gerekiyormuş bu konuda bilgisi olan var mı?istanbul liman başkanlığına ulaşmak imkansız , gidince de ilgilenmiyorlar zaten .teşekkürler

Bu mesajı cevapla  (ozan - 12.11.2012 12:31:16)


Konu: Öneri
Piyasa sahtekarla dolmuş yok300-500 yatir seni istedigin firmaya sokayim yok iş garantili kursumuz var falan filsn aldanmayin arkadaslar baş vurdugunuz gazete ilanindaki sahis/unvan kurslarla alakasi yok. Misalkurs 700 senden aliyor 300-500fazla sonra ugras dur.başvurdugunuz yer denizcilik müştesarlindan izinlimi arastirin paraniza ve emeginize yazik olmasin

Bu mesajı cevapla  (sedat belet - 09.11.2012 11:24:24)


Konu: Diğer
bu dünyanınmı yoksa bu sektörünmü çivisi çıktı. bir iş bulabilmek bu kadarmı zor yoksa bendemi bedevilik 3000 kw kağıdı yırtmam an meselesi. allah cümlemizin yardımcısı olsun.

Bu mesajı cevapla  (BİLENT MAVİYAN - 09.11.2012 00:39:19)
Cevap : Diğer
evet bilent kardesim sana katiliyorum ben abdurrahman turkol nazo s gemisinden seni degistirmistim allah is bulma konusunda hepimize yardim etsin allah emenet kardesim

(abdurrahman turkol - 15.08.2013 14:48:08)


Konu: Yardım isteme
slm arkadaşlar ben gemici evraklarımı usta gemıcı yapcam ama lıman başkanlıgından dedılerkı bu ay ki sınava sadece gemıcı sınavı usta gemıcı degıl dıyorlar pekı usta gemıcı sınavı nezman bır bılgınız varmı acıl

Bu mesajı cevapla  (selçuk akpınar - 08.11.2012 21:15:57)
Cevap : Öneri
KAGIDINI USTA GEMİCİ YAPMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR.. 11/12 ay gemici hizmetini tamamlayan guverteciler sınavsız bir sekilde usta gemici kağadını alabilirler. sadece liman baskanılıgına hizmet belgeleri ve yurda giriş çıkış kaydıyla başvurmaları yeterli..

(okan aslan - 12.11.2012 20:33:26)


Konu: Yardım isteme
arkadaşlar bana yardımcı olun 1800 tl sadece kuru para verdim kursa ***** paramı nasıl alabilirim bu para yandımı şimdi ne yapabilirim.

Bu mesajı cevapla  (mahmut - 01.11.2012 15:57:08)
Cevap : Öneri
Çocuğum ödediğin ücret karşılığında kurslara katılıp STCW sertifikalarını, gemi adamı cüzdanını aldıysan sorun yok, sadece iş arayacaksın. Bunları alamadıysan problem var demektir. Anlıyorum Ülkemiz'de işsizliğe çözüm yollarından biri olarak görülen bu sektörde çok sayıda vasıfsız işsiz denizciliğe yönlendi veya yönlendirildi. Ancak denizcilik dünyada zorluk açısından en başta yer alan hayat kadınlığı, yeraltı maden işçiliğininde içinde bulunduğu en zor üç iş dalından biridir. Azami dikkat, çok çalışmak, gereğinden fazla fedakarlık, mahrumiyet, zaman zaman yetersizliklerle doludur. Son yıllarda, gemici sayısının da artışına bağlı olarak ücretler artmamış ve hatta düşmüştür. Diğer taraftan bazı şirketlerin hakedişleri ödemedeki gecikmeleri veya ödememeleri bu sektörün cazibesini yitirmesine sebep olmuştur. Heves için değil bu mesleği ekmeğin için yapmayı düşünüyorsan ne yapacağını kendin bulabilirsin. Allah kolaylık versin. Uykpt/Yaşar DERİN

(Yasar Derin - 02.11.2012 11:28:31)


Konu: Yardım isteme
benim ehliyetim 3000 groston luk lise mezunuyum (denizcilik lisesi) ehliyetimi sınırsız yapmam için ne yapmam gerekiyor? güverteyim. bide üniversiteden mezun olanların bende ne avantajı var? teşekkür ederim

Bu mesajı cevapla  (kaptan174 seamen - 31.10.2012 18:48:24)
Cevap : Öneri
Bu sitede,bilgi bankası bölümünde gemi adamları yönetmeliği var,size uyan kısmı iyice okuyunuz.

(Yasar Derin - 01.11.2012 18:26:57)
Cevap : Yardım isteme
Yasar abi ben bulamadım ya bi yardım olabilir misin? Rica etsem

(kaptan174 seamen - 07.11.2012 19:03:41)
Cevap : Diğer
Ehliyetini büyütmen için Vardiya zabiti ehliyetini alıp 3 yıl hizmet verdikten sonra Kpds veya Gasm yaptığı dil sınavına girip kpds den 60 puan Gasm dan 70 alman gerekiyor.. Diğer yöntemide 4 yıllık fakülte okuyarak büyütebilirsin.. 4 yıllıkta olmassa 2 yıllığı da gidebilirsin hem daha fazla STCW alırsın hem ileride senin için daha iyi olur..

(Gökhan Elitaş - 07.11.2012 21:53:35)
Cevap : Öneri
sallamayın bılıp bılmeden ,ehlıyetınde 20 ay gemıde hızmet yap bu arada da toefl 59,ıelts 5,5 kpds 60,üds 60 herhangı bu dıl sınavlarından bırınden bu notlardan bırısını al uzakyol sınavına gırebılırsın ama cok calısman lazım,toefl a yogunlas,toefl collectıon setıyle calısman lazım

(kaptan mustafa - 12.11.2012 12:05:36)
Cevap : Diğer
Kaptan mustafa bizim birşeyi salladıiğımız yok sen iyice oku ve yeni yasalarıda takip et hizmet süresini artırdılar o senin dediğin eskide kaldı 20 ay değil artık 3 yıl oldu ve sınava Gasm yaptığı ingilizce sınavınada girebilirsin ;) benim söylediklerim ileriye yönelik yapması gerekenlerdi...

(Gökhan Elitaş - 14.11.2012 21:15:32)
Cevap : Yardım isteme
Gökhan abi yani sen diyorsun iki yıllık üniversiteye git 3 yıllık hizmet ver daha sonra dil sınavlarına gir uzakyol vardiya zabiti olabilirsin 4 yıllık fakülteyle aynı diyorsun doğru mu anlamışım ?

(kaptan174 seamen - 17.11.2012 22:47:01)
Cevap : İş birliği
Evet Doğru anlamışsın tabi ilk tavsiyem 4 yıllık fakülteyi kazanmam eğer olmassa benim dediğim yöntemi yaparsın zaten daha farklı bir yöntemde yok..

(Gökhan Elitaş - 21.11.2012 22:06:38)



Sayfalar : [««] [«] 1. 2. 3. 4. 5. 6.. . . 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.. . . 374. 375. 376. 377. 378. 379. [»] [»»]

7575 adet mesaj bulunuyor.
www.gemipersoneli.com   © Gemipersoneli.com - Tüm Hakları Saklıdır.  Kullanım Şartları  Gizlilik Prensipleri  İletişim