Gemipersoneli.com - Reklam
Üye girişi
Kullanıcı adı:
Şifre:
Üye ol | Şifremi Unuttum
Menü
Ana Sayfa
Foto Galeri
İş Fırsatları
Haber Arşivi
Hakkımızda
Sistem Nasıl Çalışıyor
Üye İstatistikleri
Medyada Sitemiz
Mesaj Panosu
GEMİ VİDEOLARI
Gemici Belgesi
İletişim
İçerik
Bilgi bankası
Liman Başkanlıkları
CV Hakkında ipucu
Makaleler
Anket
Linkler


Share |
20 Aralık 2014
Mesaj Panosu
Mesajlarınızı buradan bize ulaştırabilirsiniz

Mesajlar

Konu: Öneri
arkadaslar yazıları okuyorum hele bır yazı gordum arkadasın bırı dıyorkı adamlar usta adam varken yenılerımı alcak o arkadasa soruyorum sen bu ıse basladııgnda kaptan olarakmı basladın ?

Bu mesajı cevapla  (görkem tuğhan izgi - 28.12.2012 00:44:28)
Cevap : Tesekkür
kardeşim haklısınde yinede temkinli olmak lazım

(hasan özyurek - 20.01.2013 13:26:24)


Konu: Yardım isteme
mete köse-halil durmuş
bu siteyi değil ama başka sitelerde araştırdım.. bu şekilde dolandırılan çok olmuş.. bende aynen bunları yelk** denizcilik firmasındaki kişilere söyledim. gemi adamı cüzdanı alıp iş bulamıyorlar. iş garantisi veriyorlar ama sonra fıs çıkıyor dedim. ordaki kadın da bana onlar taşeron. sertifika veriyor ve çalışacak gemi arıyorlar fakat bizim kendi gemilerimiz olduğu için kendi gemilerimizde çalışacaksın dediler ve kesinlikle maaşın 1600-1700 dolar arasında olacak dediler..bakalım artık onların demesine göre şubatın sonunda işe başlicam,bekliyorum.

Bu mesajı cevapla  (muhammet yılmaz - 28.12.2012 00:24:48)
Cevap : Öneri
o kadar insan msj yazmış size hala subat ayında işe gidecegim diyorsunuz hayret biz inandıramadık siz kursa inanmışsınız ....

(halildurmus - 28.12.2012 22:27:08)
Cevap : Öneri
ah be kardeşim, y..... denizcilik sana, bizim bizim kendi gemilerimiz var demişler sen de inanmışsın. bu adamlar sakın acentelik ve aracılık hizmetleri veren bir şirket olmasın? ha diyelim ki adamların 10 (on) tane gemisi olsun -ki internette böyle bir gemi şirketi yok- her gemide 3 tane senin gibi (yağcı mı gemici mi belirtmemişsin?) olsun. etti mi 30 kişi. ee bu adamlar 1 ay çalışıp çıkıyorlar mı ki sana şubat ayında iş sırası gelsin? ya da her gün senin gibi 1 adama iş garantili kurs vaadinde bulunsalar şu an sırada bekleyen en az 100 tane adam olması lazım??????? daha da bişey yazmaya gerek var mı bilmiyorum.. Allah'a emanet ol.

(mete köse - 31.12.2012 02:30:46)


Konu: Yardım isteme
mrb. arkadaşlar. bana yardımcı olursanız cok sevinirim.. ben gazetedeki ilan üzerine istanbula yelken denizcilik fismasına gittim meb'e bağlı olduklarını söylediler ve kurs suresı sonunda iş garantısı verdıler aylık 1600 dolar alacaksın dediler.. kurs ücretini de verdim. kurstan sonra 10 gün içerisinde işe yerleştirileceksin dediler. biz seni çağırıcaz dedıler kurs parasıda aldılar.. içim hiç rahat değil acaba dolandırıldım mı yoksa güvenmelı miyim bilmiyorum.. iş garantisi doğru mu?

Bu mesajı cevapla  (muhammet yılmaz - 26.12.2012 22:10:08)
Cevap : Öneri
kandırılmışsın. benim anlamadığım bu sayfada senin mesajının aynısından en az 10 tane bulabilirsin, keşke parayı vermeden önce sayfayı inceleseydin. ha bundan sonra ne olacağını söyleyim sana: sen ehliyetini alacaksın ve adamlar sana şunu söyleyecek: sana 1600 dolarlık iş arıyoruz ama biraz beklemen gerekecek diyecekler. (tabi bu bekleme asla 1600 dolarlık işle sonuçlanmayacak) böylelikle sana verdikleri sözü şu şekilde tutacaklar: seni 1000 - 2000 tonluk gemide 1000 - 1200 Türk Lirasına iş bulacaklar.. karar senin kosterde hiç çalışmadım ama çalışanlardan bildiğim kadarıyla bırak donunu yıkayacak içecek su bile bulamayacaksın. Allah yardımcın olsun. amin..

(mete köse - 26.12.2012 22:40:21)
Cevap : Öneri
memlekette insanlar iş bulamıyor sen gazete ilanıyla 1600 dolara iş ilanına inanmışsın kesinlikle dolandırıldın olacakları yazayım epey masraf edip kursa para kazandırıp liman cüzdanı alırsın o şekilde kalırsın binlerce kurban gibi iş garantisi olayı işin cilası zaten kandırma taktigi geçmişe dönük o gazetelerin son 5 yıllık ilanlarına bak 1600 dolara acil personel aranıyor ilanı hiç bitmez biteceginide sanmam devlet bu işe el atmadıgı sürece

(halildurmus - 27.12.2012 10:08:39)
Cevap : Öneri
Arkadaşım 1600 dolar a hayatta iş bulamazsın bu bir ikincisi seni kandırmışlar bir arkadaşın dediği gibi çok çok seni bir kakalak gemiye gönderecekler büyük ihtimalle 2 aya kalmaz kendini aşağı atacaksın gerçek bu acı ama gerçek

(Hakan guner - 27.12.2012 17:12:51)
Cevap : Yardım isteme
bu siteyi tüm bu işlerden sonra gördüm. ist.'a gitmeden biraz araştırma yaptım bu şekilde dolandırılan çok olmuş. aynı şeyleri yelken denizcilik firmasındaki yetkililerede söyledim. iş garantisi alıp kurs ücretini verip işe yerleştirilmeyenler var dedim. onlar da bana o firmalar taşeronluk yapıyor. başka gemilerde iş arıyorlar ama siz bizim kendi gemilerimizde çalıştırılacaksınız dediler ve kesinlikle maaşınız 1600-1700 dolar arasında olacak dediler. ne yalan söyleyim bende inandım ama içimde de kurt yok değil. :(

(muhammet yılmaz - 28.12.2012 00:48:44)


Konu: Yardım isteme
ben lise mezunuyum gemi adamı olmak istiyorum ama birçok acente var bu işlerle ilgilenen bu gemi adamı cüzdanını aldıktan sonra iş bulabiliyoruz mu daha gemi cüzdanı almadım da

Bu mesajı cevapla  (Rıdvan Doğan - 26.12.2012 15:52:54)


Konu: Diğer
burda okudugum butun mesajlar hep sıkayet hıcmı memnun olan yok bu isten herkes sikayetci ama yinede calısıyolar yurt dısı gemılerinde calısan arkadaslarım var hepsı memnun hem maastan hem ortamdan hem gemilerden yurt dısı gemılerı yurt ıcı gemılerınden dahamı ıyı?

Bu mesajı cevapla  (yusuf ocak - 21.12.2012 23:18:41)
Cevap : Öneri
sen ya bu işi bilmiyorsun yada başka dünyada yaşıyorsun

(OSMAN ÖZEL - 01.01.2013 10:14:57)


Konu: Yardım isteme
sınırlı makine zabitliğini 2011 10 27 de aldım sınırlı baş makinistlik için 24 ay aranıyor fakat 2013 temmuz da yönetmelik değişiyor 36 ay olacakmış bana21 ay hizmet yetmezmi

Bu mesajı cevapla  (murat kılıç - 21.12.2012 19:00:55)


Konu: Şikayet
slm devamlı takıp edıyorum gempo u ama hep aynı maaşlar çok ama çok duşuk bır usta gemıcının maaş ı 1500 tl olurmu yaa bu ne ha dolar olsa tamam abi yok 850 yok 900 bunlar ne normal bıryerde bu kadar para verıyorlar arkadaşlar pıyasarı duşurmerın

Bu mesajı cevapla  (selçuk akpınar - 20.12.2012 18:32:33)
Cevap : İş birliği
arkadaşlar maaş konusunda selcuk arkadaşıma katılıyorum şirketler mutavazı bazı gemi personelleri yuzunden maaşları dusuk tutuyolar bu yuzden hakkımız olan miktarlar yerine bu miktarlarda çıkmak zorunda kalıyoruz piyasa ne kadar duserse bizim için o kadar kötu. piyasanın dusmesi sadece maaşlar lada sınırlı değil bence piyasada o kadar işten anlamayan adam varki bu dusuk maaşlara çalışmak için hemen atlıyorlar bu durum gemide bizim gibi gerçekten çalışan denizcilerin huzursuz bi kontrat bitirme hatta bitirememesiyle sonuçlanıyor.. biz ne kadar şirketlere muhtaçsak onlarda bize bir okadar muhtaç yeterki duyarlı olalım...

(okan aslan - 22.12.2012 01:32:12)


Konu: Yardım isteme
Elektroteknik zabitligi gemilere zorunlu olarak getiriliyormu. Gemide bu ehliyet ile ne gibi görevde bulunacak.bu ehliyet ile elektrik zabitligi yapılabilinirmi. Makine zabitimi, elektrik ve otomasyon zabitligimi bu bu ehliyetin tam detayları nelerdir.

Bu mesajı cevapla  (GURUR KUNT - 18.12.2012 12:56:10)


Konu: Yardım isteme
öcelikle bütün herkese saygılar gerçekten türkiyede iş bulmak çok zorlaştı ben bundan dört yıl önce miço cüzdanını çıkardım iş için her nereyi aradıysam bana dedikleri tek şey (daha önce çalıştın mı) hayır dediğim an tamam döneriz dediler ama bir türlü dönen olmadı. Her neyse 3 yılım iş aramakla geçti sonra duydumki miço cüdanı kaldırıldı dediler hemen vakit kaybetmeden sağda solda çalıştığım parayla gemici cüzdanını aldım. yine şirketleri aradım kaptanlarla görüştüm işe ihtiyacım var çalışmak istiyorum dedim ama yine sordukları tek şey (DAHA ÖNCE ÇALIŞTINMI ) dediler . peki şimdi soruyorum : gemide çalışan gemici arkadaşlar onlar da daha önceden çalışmışlarmıydı .Hiç kimse ellini uzatmıyacakmı bana.

Bu mesajı cevapla  (ALİ ALDIRMAZ - 17.12.2012 22:24:28)
Cevap : Öneri
kardeşim ben ilk gemide seçici olmadım kucuk bir fırmada kucuk bi gemide çalıuştım kck firmalar her zaman tecrubesiz eleman alırlar birebir görşmeye git. kesinlikle bir iş çıkacaktır. orda çalıştıktan sonra gemi tonajlarımı yukselttım şimdi uzak doğuda buyuk bi gemide çalışıyorum sanada aynısını yapmanı tavsıye ederim. kucuk gemi biraz sıkıntılı olur ama biraz sabırla guzel gemilerde çalışma fırsatı yakalabilirsin..

(okan aslan - 22.12.2012 01:37:02)
Cevap : Tesekkür
Nihayet yol gösteren bir kardeşim çıktı çok teşekkür ederim okan kardeşim dediğini uygulayacağım saygılar.

(ALİ ALDIRMAZ - 25.12.2012 00:00:52)
Cevap : Diğer
sayın arkadaşlar. 22 yaşındaki bir genç 80 000 tonluk uzak yol gemisine hollandada katıldı her kamarada banyo var herşeyi mükemmel kamarot olarak katıldı ve bu arkadaş gemi hollandadan kalkınca gideceğim demeye başladı neden diye sorduğumuzda canım sıkıldı dedi şimdi gemi amerikaya ordan brezilyaya gitti ve brezilyada mecburen gönderildi bu şahsın hollandada gemiye katılması 1000 dolar masraf brezilyada gemiden ayrılması 5000 dolar masraf etti 6000 dolar masraf toplam bu şahsiyet birbuçuk ay çalıştı haliyle şirket bu masrafları ödedi kabak tabiiki personel müdürünün başına patladı ,,kaç tane adam gördüm ben zonguldak ereğlide gemiye bindi adam gemi istanbula giderken başladı adam ben psikopatım demeye çünkü bu adam çok korkmuştu o sebeple işe yeni alınacak bir personel almak çok büyük bir kumar ...ne yapmalı arkadaşlar pekala bir kakalak gemisinde hiç olmazsa 10 gün çalışmalı o zaman personel müdürleride ha bu adam bir felaket değil desinler ...iş dışardan atıp tutmakla olmuyor.

(mahmut cevher - 26.12.2012 02:10:33)


Konu: Yardım isteme
100 mille sınırlı bölge de sınırlı makine zabiti kaç kw ya kadar başmakinistlik yada 2 incilik yapabilir

Bu mesajı cevapla  (murat kılıç - 17.12.2012 22:21:23)
Cevap : İş birliği
375kw.baş-750kw 2.lik.ayrıyetten geminin kağıtlarıda onemli.

(bayram - 21.12.2012 01:10:29)


Konu: Yardım isteme
meraba arkadaşlar ben 2 yıllık makine teknikeriyim gemide ilk defa yağçılık belgesi almayı düşünüyorum meslek hakkında bilgi verebilirseniz cok sevinecem bu işe girmeyi tavsiye edermisiniz

Bu mesajı cevapla  (okan - 16.12.2012 23:42:59)
Cevap : Öneri
makine teknikeri olup kulaktan dolma bilgilerle denizcilik hevesi ve yağcı belgesi almak niyetine anlam vermek çok çok zor birader ben sana karadan örnek vereyim . senin niyetin.. öğretmen okulunu bitirmiş bir kişinin marangoz yada kaportacıya çırak olarak işe girmek istemesi gibi . istiyosan yağcı belgesi al sen bilirsin makine dairesini elinde bez sil babam sil işin bu olacak vede ilkokul mezunu bir makine zabitinden emir alacak karşısında önünü ilikleyeceksin saygıda kusur etmeyecen hadi sana şimdiden kolay gelsin

(Mehmet Kaptan - 17.12.2012 20:28:00)
Cevap : Yardım isteme
yazdıgım mesaja cevap yazan arkadaşa cok teşekür edip bi soru daha sorucam ne sınıf belge almayı önerirsiniz yardımcı olan arkadaşa simdiden cok teşekürler

(okan sarıoğlu - 19.12.2012 14:25:37)


Konu: Şikayet
selam arkadaşlar piyasada gemi adamına iş imkanı diye üçkağıtçılar var dikkat edin ALİ KAPTAN diye tanıtıyor gerçek ismi cismi ALİ KURTK*** dikkat edin ben 100tl kaptırdım ama bazı arkadaşlarımı 500tl gibi postaneden hemen para yatır diyor yarın 1100$ maaşla iş var diyor komisyonumu hemem yatır 200-300tl diyor bu kişinin telfonu bu dikkat edin 0536858**** bu tel dikkat ben ve arkadaşlarım kandık siz kanmayın.

Bu mesajı cevapla  (Mehmet YILANCI - 14.12.2012 15:15:37)
Cevap : İş birliği
Ali kaptan dedıklerı kışi gecen yıl benle beraber 9 kışıyi dolandırdı. onu gören duyan telefonunu bilen var mı?

(recep şahin - 19.12.2012 16:20:36)


Konu: Şikayet
Herkese slm bu meslekte 28 yıl geçti tabi artık buna meslek denirse ..stcw.. belgeleri 5 temel stcw süresi bitti gittim limana tamam online sınav hakkın var bi kereye mahsus geçemezsen kursa dediler mecidiyeköyde avrupa denizcilik adıyla faaliyet gösteren bir kurs firmasına yolladılar oraya vardım durumu izah ettim bana ne deseler iyi... seni liman gönderse nolcak burada limanın sözü olmaz bizim dediğimiz olur sen önce bi kitapçık satın almalısın 100 tl ver dediler verdim aldık kitabı . dedilerki yarına kadar çalış yarın sınava gel . içime sıkıntı düştü eve dönerken yolda aradım peki bu kitabın haricinde nasıl işlem var diye dediler sınav harcı belge başına 75 tl kitabı bana satmadan önce deseydi ben o kitabı zaten almazdım kendi kendime dedim oğlum gitti 100 tl bari şu kitabı okuyak belki biraz okur büyür adam oluruz :) Arkadaşlar bi soru var paylaşıcam diyorki kitapta GEMİNİN AMİRİ KİMDİR 1-aşçı 2-reis 3-çarkçıbaşı 4-2kaptan 5-süvari . doğru cevaplar ise işaretlenmiş zaten DOĞRU CEVAP : süvari yazılmış ŞİMDİ HERKES DİYCEKKİ tamm ne var doğru diye denizcilik teriminde ve literatüründe dünyanın her gemi ve denizcilik okulunda resmiyette SÜVARİ diye bişey yoktur ...KAPTAN.. vardır süvari bey çarçıbaşım efendi kaptan terimleri sahte ve sadece TÜRK GEMİLERİNDE okulllular tarafından uydurulmuş bu terimlerin dünyada hiçbir geçerliği yoktur ancak ne yazıkki SORU KİTAPÇIĞINA CEVAP ŞIKKI OLARAK eklenmiştir ben pratikten olmama rağmen kaptanlık yaptığım kosterlerde bana süvari bey diyenlere kesinlikle karşı çıkar kaptan yada abi demesini söyler ısrar edenlerede ATIMI GETİR BAKALIM DERDİM efendi kaptan tanımı yoktur herkes kendisinin efendisidir kölemiyiz ? ne efendisi kısacası doğru cevapları okullular bilmiyor herhalde .. yabancı personelle çalışsalar filipinos rus gürcü onlar suvari bey yerine KAPTAN efendi kaptan yerine ise ismini hitapla söylerler zaten eskiden offer firmasında yabancı personelle çalışmaya başlayan okullu türk zabitler kendilerine SÜVARİ . EFENDİ KAPTAN ÇARKÇIBAŞIM denmediğinden rahatsız olup personelle didişmesi sonucu hepsi kovulup bidaha dönemediler yerlerine yugoslav hırvat bulgar zabitler gelmişdi...bi kere biz denizciliğin literatürünü terimlerini bilmiyoruz mesleği nasıl yapalım??????? herkese bol şans

Bu mesajı cevapla  (Mehmet Kaptan - 09.12.2012 14:28:33)
Cevap : Tesekkür
selam memet kaptan bende yıllardan berı denızdeyım ama helal olsun sızlere böyle konusa bılıyorsunuz herkes meslegine sahıp cıksaydı bugun bu durumlarda olmazdık haklısınız denızcılık artık okul oldu sız anladınız benı selametle ben hıdır reis

(hıdır harmancı - 14.12.2012 20:47:29)
Cevap : Şikayet
kardeşim senin gibi kaptan olmaz olsun... koster zihniyeti işte kimin eli kimin neresinde belli değil. büyük gemiler de sizin gibi tipleri denize atarlar. ne olmuş bi bizim türklerde varsa ne güzel işte kendimize has adetlerimiz, prensiplerimiz var. ben uzakyol kaptanıyım ve samimi sölüyorum bana 2.kaptan dahi kaptan yada abi desin atarım onu denize... 100yıllık gelenek göreneklerimizi bozmaya kimsenin hakkı yok...

(ibrahim kaptan - 17.01.2013 19:35:55)


Konu: Yardım isteme
ağır iş makinları ve dizel tamircisiyim gemilerde nasıl iş bulabilirim? kursların aldatmayanını nasıl anlayacağız

Bu mesajı cevapla  (muhsin torun - 07.12.2012 16:50:00)
Cevap : Öneri
arkadaşım yağcı olarak iş bulabilirsin ama bu seferde senin sanatından rahatsız olan ve doğru düzgün iş bilmeyen amirlerin tarafından ezilir, itilir-kakılır hatta en kısa zamanda gemiden atılırsın. çünkü bu tür amirler sadece şirketteki yerlerini düşünürler ve izine çıkmak için bile kara kara düşünürler, yağcının işi olmayan makine dairesi boyanması gibi extra işler için şirketten extra filan istemezler de.. ama illa da gemilerde çalışacağım dersen ve şansın yardım ederde kendini şirkete gerçekten tanıtıp anlatabilirsen yabancı ehliyetle 2.-3. çarkçılık yapabilir 2500-4000 usd kazanabilirsin.

(mete köse - 07.12.2012 23:55:43)


Konu: Şikayet
GOSS ne zaman online sınav günü açacak adamlar keyiflerine göre bu ayki açılacak sınavları sistemde çalışma var diye seneye sallamışlar. Ne çalışıyorsa hırtlar. Gemide çalışan dolayısıyla izinlerinde sınava girmeyi hesap eden biz gemi adamları denizcilik bakanlığına yerleşmiş parazitlerin keyfe keder uygulamalarından bıktık. Adamlara sebebini soruyorsun yanıt alamıyorsun, kardeşim adam memur. Tenezzul etmiyor açıklama yapmaya bizim gibi avam (memur olmayan diğer ssklı çalışanlar) kesim muatab kabul edilmiyoruz. Bakanlık konuştumu mangalda kül bırakmaz be kardeşim denizcilik bakanlığını ayırın denizci emekcilerle muatap olmak zul geliyorsa be ulaştırma bakanı yolunu yap eyvallah köprü temeli at reklamını yap. Kardeşim elini tek bir yatırım yapmadığın sadece tek bir okul öğrencilerini kollamak için kullandığın koltuğunu ya terket yada tüm sınav sistemi dahil herşeyi kendi okulun mezunlarının işine gelecek şekilde kullanma şu imza hakkını yeter artık.

Bu mesajı cevapla  (BÜLENT ERGEN - 07.12.2012 15:11:13)


Konu: İş birliği
dünkü fırtınada kaybolan arkadaşların allah yardımcısı olsun..ölenlere allah rahmet eylesin denize çıkmaya aday arkadaşlar dünkü haberleri seyredip öyle karar versinler hem zamandan hemde paradan tasarrufları olur...gerçeği kağıt çıkarmakla gemici olunmuyor ölüm riski yüksek oranda var.....

Bu mesajı cevapla  (ertan altıntaş - 05.12.2012 13:33:28)


Konu: Yardım isteme
merhaba arkadaşlar ben 2 yıllık myo okulu mezunuyum. bölümüm makine ressamlığı yağcı belgesi almak için aracı bir firmaya başvurdum ve 1600 tl verdim kandırıldığımı anladım ama geç oldu. şimdi o firmanın aracılık yaptığı kursa başladım.kurs bu salı bitiyor. ve çarşamba sınava gircem ve sertifakımı alacam. aracı firma işbulcam demişti ama pek sanmıyorum artık umudum kalmadı onlardan yana pek. arkadaşlar şimdi ben ne yapmalıyım nasıl iş bulabilirim. birde ben ne kadar yükseltebilirim ehliyetimi? şimdiden teşekkürler

Bu mesajı cevapla  (ali kaya - 02.12.2012 20:10:02)


Konu: Yardım isteme
denizcilik lisesinde okuyan biri için 4 yıllık ile 2 yıllık arasında ne var gerçekten bilenler yazsın

Bu mesajı cevapla  (kaptan174 seamen - 02.12.2012 11:49:27)
Cevap : Diğer
4 yıllıkta binanın en tepesıne çıkarsın. 2 yıllıkta ancak yarısına çıkabılırsın... Tabi tercıhın gece kondu olursa farkeden bısey olmaz....

(nurettin - 04.12.2012 23:16:00)


Konu: Yardım isteme
öncelıkle slamun aleykum ark ben yenı kayıt yaptırdım yel*** denızcilik die bi şirkete 40 gun kurs suresı ve ayrıyetten iş garantısı verıldıgını soledıler bu ne kadar dogrudur sızce bilgi verırmısınız ha bu arada 1500 tl de para istedıler daha yatırmadım parayı bana hemen bılgı verırmısınız rıca etsem

Bu mesajı cevapla  (mehmet çakmak - 30.11.2012 11:13:46)
Cevap : Öneri
arkadasım sakın aracı kurumlara para kaptırma senın dedıgın yel*** denizcilik ve dıgerlerı sahtekar sen normal bır kursa gidip kayıt yaptıracaksın ve kendin iş arayacaksın.

(uğur kutunmangil - 30.11.2012 16:04:58)
Cevap : Yardım isteme
gittigim kurs sı de verıyormus ve butun belgeler senın aleyhıne diyor istedıgın yere sikayet hakkın var iş garantı diyo ve hiç bir şeye karısmadan ben senı söz iş garantısını verıyorum yerımız bellı yurdumuz bellı dıyo kaçacak bırıdıyor deılız dıyo sizce ne kadar doru

(mehmet çakmak - 30.11.2012 20:23:16)
Cevap : Öneri
Arkadaşım ben kurs yerınden aldım iş garantısı fılan yok kendı cabalarınla ıs bulucaksın ayrıca parayı aldıktan sonrada ılgılenmıyolar kesınlıkle bana sorarsan lıman baskanlıgından basvur ve öyle al fazla para verme benden sana tavsıye mulakata fılan zaten calısıp gormen lazım gecırıyolar dıyolar heskezı asla bı dunya adam kaldı ben bılıyorum yanı calısman sart mulakata oyuzdende lımandan al bence kursa bulasma hıc ayrıcada ıs bulman kolay olmıcak hı daha dusun derım eyer karada meslegın varsa hıc bulasma derım ama yapıcam dersende guverte den yagcı fılan asla alma bana dua edersın kardesim ......ALLAH selamet versin ....

(ilhann ustun - 01.12.2012 16:26:37)
Cevap : Öneri
arkadasım farzet ki sana iş bulamadılar 1500 tl için gidip 5000 tl avukat parası vercegıne lanet olsun diyip kendın is arayacaksın

(uğur kutunmangil - 01.12.2012 16:29:37)
Cevap : Öneri
Anladığım kadarıyla sen zaten kazıklanmayı direk olarak göze almışsın ama buradan destek almaya çalışıyosun. Boş yere bizi uğraştırma, bildiğini yap olsun bitsin.

(Mehmet Yılmaz - 01.12.2012 19:42:00)
Cevap : İş birliği
bende aynen senin gibi yel*** denizcilik firmasıyla konustum 1600 tl kurs ücreti istediler ve iş garantisi verdiler. kurs ücretini de verdim bekliyorum. demelerine göre 1600 dolar maaşla işe başlicam. bekleyip görücez gerçek olup olmadığını

(muhammet yılmaz - 28.12.2012 01:37:10)
Cevap : Öneri
Ben anlamiyorum ya bizim insanlarin parasi cok yada carpilacak yer ariyorlar kardesim gemici cuzdani almak istiyorsan limanda calisan memurlara danirsan onlar seni yonlendiriyorlar bu daha saglikli iside kendi imkanlarinla bulursun kimse babasinin hayrina is bulmaz azcik uyanik olun arkadaslrim saygilar

(mustafa kaptan - 28.12.2012 19:38:35)


Konu: Yardım isteme
Arkadaslar herkese kolay gelsın gemilerde elektrik zabiti maası ne kadardır.ve iş bulma olasılıgı nedir bilgisi olan varsa paylasırsa sevinirim şimdiden tesekkurler

Bu mesajı cevapla  (uğur kutunmangil - 28.11.2012 21:08:14)
Cevap : Tesekkür
hemen hemen üçüncü çarkçı maaşı alıyorlar tecrübeye göre ve gemi büyüklüğüne göre değişir

(OSMAN ÖZEL - 28.12.2012 14:33:16)



Sayfalar : [««] [«] 1. 2. 3. 4. 5. 6.. . . 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.. . . 375. 376. 377. 378. 379. 380. [»] [»»]

7591 adet mesaj bulunuyor.
www.gemipersoneli.com   © Gemipersoneli.com - Tüm Hakları Saklıdır.  Kullanım Şartları  Gizlilik Prensipleri  İletişim