Gemipersoneli.com - Reklam
Üye girişi
Kullanıcı adı:
Şifre:
Üye ol | Şifremi Unuttum
Menü
Ana Sayfa
Foto Galeri
İş Fırsatları
Haber Arşivi
Hakkımızda
Sistem Nasıl Çalışıyor
Üye İstatistikleri
Medyada Sitemiz
Mesaj Panosu
GEMİ VİDEOLARI
Gemici Belgesi
İletişim
İçerik
Bilgi bankası
Liman Başkanlıkları
CV Hakkında ipucu
Makaleler
Anket
Linkler


Share |
29 Ağustos 2016
Mesaj Panosu
Mesajlarınızı buradan bize ulaştırabilirsiniz

Mesajlar

Konu: Yardım isteme
selam arkadaşalar benim gemi sertifikamın süresidoldu neyapmalıyım sızce kursamı gidsem yoksaliman başkanlıgınamı liman başkanlığına gidldiginde alması cok zordediler kursa gidip girsen daha kolayolur diyolar bilgilen dirirseniz sevinirim bide bağlı olduğum liman İstanbul izmirden yenileye bilirmiyim teşekkürderim

Bu mesajı cevapla  (salih - 03.09.2013 19:33:38)
Cevap : İş birliği
selamlar izmirde kursu görüp başarı belgesini alabilirsin daha sora liman başkanlığın istanbul olduğu için sertifikalarını orada yenileteceksin benimde liman başkanlığım istanbuldu kursu urla da gördüm sertifikaları istanbuldan aldım kursa gideceksen urla da gitmeni tavsiye ederim her türlü kolaylığı sağlıyor git konuş telofonla olmuyor

(atilla genç - 04.09.2013 20:24:16)


Konu: Öneri
arkadaşlar piri reis denizcilik ..nasıl kayıt olmayı dusunuyoorum

Bu mesajı cevapla  (ramazan demirci - 02.09.2013 17:23:45)
Cevap : Öneri
Posta gazetesinde gordugun ilan ise SAKIN

(gokhan karatas - 09.10.2013 15:08:56)


Konu: Yardım isteme
Merhabalar ben Piri Reis Üniversitesi gemi makinaları işletme mühendisliğini kazandım;önerileriniz yada avantajları,dezavantajları hakkında bilgi verirseniz yardımcı olursanız sevinirim. Mesleğin cefasını ve sefasını okuduğum kadarıyla en iyi sizler bilirsiniz.

Bu mesajı cevapla  (Haktan SARICA - 30.08.2013 19:00:09)
Cevap : Öneri
bunları anlatmakla olmaz yaşayarak görecek ve tecrübe edineceksin onun haricinde ne söylensede senin için hikaye gibi gelir.

(ertan altıntaş - 02.09.2013 13:31:44)
Cevap : Öneri
arkadaşım madem okuma kapesiten var denızı okuma çalışanlarının yüzde seknenın memnun olmadıgı bır sektöre gelmen ileride senın de memnun olmayanlardan olacaksın..karada ne güzel işler var...sevdiklerine ailene yakın ol denızı okuma..ömrü denizde gecmiş yaşlılara sor denızın görünmeyen yüzünü..

(erdal başaran - 13.09.2013 19:21:14)


Konu: İş birliği
Yaklaşık 2 aydir staj içiñ Koşturuyorum, biliyorum belki kısa bi sûre fakat aile durumundan dolayı çıkıp stajî tamamlamam gerekiyor. Bir çok şirketle görüştüm çoğu stajere pek sıcak bakmıyor! Bu durumda okulunu bitirmis Denizciliğe atılacak kisî nasıl olacakta Istihtamınî sağlayacak ? Benim bu sektörde amcam dayım vs, yok. Ayni sınıftan mezun arkadaşımla birer hafta arayla ayni şirkete başvuruyoruz bana kadro dolu şuan ihtiyaç yok cevabı geliyor, benden sonra görüşmeye giden arkadaşım görüşmeden 10 gun geçtikten sonra gemiye çıkıyor! Neden ? Personel müdürü amcasinin bilmem nesi! Bu sektör daha doğrusu çoğu sektör böyle bi işleyeçek hep arkadaş !

Bu mesajı cevapla  (Muhammed Sayar - 23.08.2013 13:03:49)


Konu: Öneri
Öncelikle Denizcilik camiamıza selam eder,saygılar sunar;hayırlı işler ve seferler dilerim!Yeni başlayan arkadaşlara sesleniyorum;denizcilik Ateşli,tutkulu,azgın bir bayan gibidir;yudum yudum içersen İlaç etkisi;tamamını içersen zehir etkisi yapar;bu sebeple herkesi yaşına ve karekterine uygun davranmaya,gerekli örf ve adetleri göstermeye davet ediyorum;Sabır acı bir ilaçtır;sonu tatlıdır başı değil! Açlığa sabredersen adı oruç olur,Acıya sabredersen adı metanet;Özleme sabredersen adı hasret;duygulara sabredersen adı gözyaşı;İnsanlara sabredersen adı hoşgörü;sevgiye sabredersen adı Aşk!sabır ve sebaat çok önemli erdemdir!...yalovadan alp

Bu mesajı cevapla  (Alparslan Kobuzoğlu - 17.08.2013 21:06:26)
Cevap : Yardım isteme
sağolasın bana cevap verdin ama biraz daha açabilirmisin yaşım gereği sorun çıkar mı? bu yaştan sonra yağcı olarak başlasam değer mi? ortalama maaşı ne kadardan başlar? şimdiden allah razı olsun.........

(zafer yıldız - 17.08.2013 21:59:21)


Konu: Diğer
arkadaşlar herkeze selamlar ben 30 yaşındayım meslek lisesi motor bölümü mezunuyum kursa gidip kağıt çıkarmayı düşünüyorum yaşım sorun çıkartırmı ilk girişte maaşlar ne kadar bu yaştan sonra değermi? not: harbiden samimi cevap yazanlar yazsın karada herkez ayrı telden çalıyor yani bu işin kahrını çekenler cevap yazsın..

Bu mesajı cevapla  (zafer yıldız - 17.08.2013 19:00:09)
Cevap : Öneri
Bence bu işe bulaşmayın derim. Bende yağcıyım ama eğer paranız veya dayınız yoksa iş bulma olanağınız "sıfır."
Bir ton masraf edip vakit harcayıp belgeleri çıkarsanız bile iş bulamazsınız. Denizcilik firmaları size tecrubesiz diyip işe almazlar. Sizin karakter özellikleriniz veya motor , makine bilginiz, tecrubeniz umurlarında bile değil. Bir kere insan muamelesi görmüyorsunuz ki. Hadi iş buldunuz diyelim size ilk önerdikleri maaşlar çok komik 1000 tl ile işe başlatırlar. Karada simit satsan bu meblayı zaten cebine koyarsın. Evinden uzak kaldığına, bir ton sıkıntı çektiğine değmez.
Buradan çok değerli armatörlerimize selamlarımı iletiyorum ! ! ! Anlayana...

(Emre Kazım Sincanoğlu - 21.08.2013 11:11:45)
Cevap : İş birliği
yeni de başlasan 10 yıllık ta olsan yağcılık yaptıgında alıcan maas 1500 tl ile 1800 tl arasındadır. zaten karada da bu paralara iş var.benim yagcı arkadaslarım var 7-8 yıldır yapıolar 1600 1700 tl maas alıolar bilginize

(mehmet erdoğrul - 23.08.2013 02:26:16)
Cevap : Diğer
Aleykum selam 1999 motor lısesı kayıtlıysan sen yagcı belgesı yerıne ılk basta herkesten bır adım one gecmıssın demektır cunkı sınırlı maına zabıtı belge alma hakkın var ana makına yardımcı makına elektırıklı makına ucunden sınava gırıp dırek belge alabılıyorsun ben bır gunde uc sınava bırden gırıp cok sukur hepsını gecmıstım bende 1999 motor lısesı kayıtlı oldugum ıcın dırek bu belgeyı aldım

(SİNAN YEŞİLYURT - 29.09.2013 22:18:35)


Konu: Yardım isteme
cümleten selamlar olsun ben adanada ikamet ediyorum gemicilik işine niyetlendim yani gemide çalışmak istiyorum ama tam olarak ne yapmam gerektiğini öncelikle nereye gidip başvuru yapacağımı bilmiyorum sürecin nasıl olduğunu ne kadar zaman alacağını bilmiyorum bir yandanda acilen iş arıyorum biliyorsunuz adana deniz kıyısı olmayan bir şehir bu yüzdende kimsedende bu sektör hakkında bilgi alamıyorum hani bir limanı olsa gider sorarım ama öyle bir imkanda yok sizlerden benim ricam bana ulaşıp bilgilendirirseniz beni çok minnettar olurum iyiki böyle bir site yapmışınız çok teşekkür ediyorum sizlere sağolun birde, iş için nerelere kimlere müracat ediliyor bu sektörde acaba bunuda bilmiyorum ben adana merkezdeki işçi bulma kurumuna danıştım onlarda bu sektörle ilgili hiç bilgimiz yok iş temin etmiyoruz dediler yani işçi bulma kurumu yardımcı olmadı sizler bilgilendirirseniz beni çok memnun olacağım şimdiden ilgileriniz için çok teşekkür ederim hepinize saygılarımı arz ederim kolay gelsin.

Bu mesajı cevapla  (NECDET YARIMOĞLU - 17.08.2013 01:23:38)
Cevap : Öneri
selamlar gemide çalışabilmen için öncelikle gemi adamı cüzdanı alman lazım sertifikalarını çıkartman lazım pasoport almanında sana yararı olur şimdi işlemlere başlasan 3-4 ayı geçer ben diğerleri gibi bu işe bulaşma demiyeceğim sonuçta karadada adam gibi iş bulmak zor bu sitede bilgi bankası bölümüne girersen ayrıntılı bilgilere ulaşırsın buradaki mesajların çoğu denizcilik hakkında olumsuz yorumlar şeklinde sen hepsine takılma gerçekten bu işe girmek istiyorsan işlemlerine başla şansımı deneyim diyorsan bulaşma çünkü evraklarını çıkartırken biraz masraf yapacaksın boşa gitmesin ben 20 senedir makine lostromosu olarak çalışıyorum yaşım 42 ve daha en az 5 sene bu işi yapmayı düşünüyorum karada herkesin dediği gibi iş bolluğu yok kimse gel sana 1500 tl maaş bizde çalış demiyor lütfen denizcilik sektörünü kötülerken insafsız olmayın arada iyi yönlerinide yazın teşekkürler

(atilla genç - 18.08.2013 10:42:46)


Konu: Tesekkür
iyi bayramlar

Bu mesajı cevapla  (tahsin biçer - 08.08.2013 22:43:09)


Konu: İş birliği
Başta Öncelikle sizin ve denizcilik camiamızın şeker bayramınızı en içten dileklerimle kutlar;sağlık,esenlik,mutluluklar diler;saygılar sunarım!

Bu mesajı cevapla  (Alparslan Kobuzoğlu - 07.08.2013 22:02:19)


Konu: Diğer
Gemici,işveren tüm sektör emekçilerinin hayırlı,sağlıklı günlerle tekrarı dileği ile Mübarek Ramazan Bayramlarını kutlarım.

Bu mesajı cevapla  (Yasar Derin - 07.08.2013 17:10:48)


Konu: İş birliği
Rusya Nova limanından hepinize öncelikle iyi akşamlar demekle başlamak istiyorum.Gemilerimiz ve armatörlerimiz denizcilik bakanlığımızın yoğun baskısı ve beyaz bayrak listesinde oluşumuzla normale yavaş yavaş dönmeye başladı bunu kimse inkar etmesin.Gelelim biz denizcilere bizler Türk denizcilere bizler hiç kendimizi beyaz listeye almayı düşündük mü ? Hayır ! Mesleğe başlamadan şirketlere maaş ne kadar deyip gemi beğenmeyen mi dersin , gemilerde kimin ne iş yaptığını ve nasıl hitap edileceğine , ne iş yapacağını bilmeyen hiç bir iş yapamazsam denizci olur gemilere çıkarım zihniyetindekiler artık bu kafayı bırakında bu mesleği meslek olarak benimsemiş deniz insanlarını da engellemeyin.Denizcilik mesleğini de meslek edinmiş meslektaşlarım 31.12.2016 tarihinde de bizleri büyük bir süpriz bekliyor hazırlıklı olun.Dilerim ALLAH tan denizcilik mesleğini bu mesleğe Aşık olanlar yapsın ve filipinli denizciler gibi arkamızda TÜRKİYE CUMHURİYETİ DENİZCİLİK BAKANLIĞI olsun.rusyadan sevgilerimle.ALLAH SELAMET VERSİN

Bu mesajı cevapla  (KAHRAMAN BAŞOKUR - 31.07.2013 19:47:14)
Cevap : Yardım isteme
2016 yılında iyi yada kötü neler bekliyor bizi..anlatırsanız sevinirim..

(taner oran - 06.08.2013 00:54:44)


Konu: Öneri
Denizci olmak isteyen tüm arkadaşlara(zabitan ve personel) Arkadaşlar denizcilik 2000 yılından itibaren artık bitmiştir. hiç bir cazip yönü kalmamıştır. zor iş bulursun bulsan paranı zor alırsın veya alamazsın. gemilerin çoğu dökülüyor. hele şu çin yapımı olanlar. çektiğin hasretlikler cabası. pazarda limon satın ama gemiye çıkmayın. ben 40 yıl çalıştım ve halen B.M. olarak çalışmaktayım. yok ISM yok ISPS yok PMS yok her sene başka bir sertrifika. zaten herkesin denizcilierin maaşında gözü olduğundan kazandığın da hayır etmiyor. bosuna paralı hapishanenin kahrını çekiyorsun. lütfen iyi düşünün. personelin zaten fazla bir şansı yok ve de bir canlarının çıkmadığı kalıyor o da iş bulursa.

Bu mesajı cevapla  (mehmet sadi saman - 30.07.2013 11:40:34)
Cevap : İş birliği
madem 40 yıldır çalışıyosunuz ve bu kadar kötü olduğunu düşünüyorsunuz o zaman siz neden bırakmıyorsunuz?hem emekli maaşı alırsınız hemde çalışmaya devam edersiniz...piyasanın bu hale gelmesi sakın sizden kaynaklı olmasın....bırakın gidin,,,gençlerin önünü açın,,,gençler iş bulma sıkıntısı yaşıyor...

(İbrahim kaptan - 04.09.2013 15:39:42)


Konu: Diğer
sayın arkadaşlar abuk sabuk konular ve sorular sormayın yazmayın.sonu yok.bazı arkadaşlar sitelerde x firmasında çalışmak ayrıcalıktır en iyi firma hangisidir ayın gemisi yılın şirketi vs.gibi konularda yorum yapıyorlar.türkiyede hiçbir firmada çalışmak ayrıcalık değildir gemideki herkez pamuk ipliğine bağlıdır.türkiyede kurumsal olamadıkları için hiçbir firma iyi değildir kimsenin iş garantisi yoktur 6 7 8 gibi ay kontrat yaparlar maaşlarda 50 100 $ fark eder kuru maaşa çalışırsın çalışma saatin belli değildir tatilin senelik iznin sigortan yoktur.cabasıda her firmanın kumanya döviz yurtdışında personel değişimi maaş ödeme tarihi sorunları vardır.çalışanlar memnun olmalıki sesleri çıkmıyor ve bu işede talep oldukça fazladır bir nusubet bin nasihatden evladır.öpüldükleri zaman anlarlar.herkezin aklı var kimseye akıl vermeyin.allah selamet versin.

Bu mesajı cevapla  (yavuz akyol - 26.07.2013 06:25:37)


Konu: Yardım isteme
benim kağidim gemici usta gemici yapmak istiyorum bununla ilgili sınavmı olmam gerekiyo çok kanun değişmiş ne yapmam gerek

Bu mesajı cevapla  (nurullah balcı - 22.07.2013 16:24:24)


Konu: Yardım isteme
Arkadaşlar ulu*** denizcilik adlı bi şirkete iş başvurusu yaptım ve 1500 tl kurs ucretını odedikten sonra 2500 dolar a iş garantisi verecegını soylediler ama buraları okuyunca kafam karıştı acaba bana yardım edecek önerisi olan birileri var mı?

Bu mesajı cevapla  (ali atay - 22.07.2013 16:04:49)
Cevap : Öneri
yok öyle birşey bırak sen çalışacağına onların yakınları çalışsın eğer böyle bir iş varsa

(candemir korkmaz - 22.07.2013 16:43:34)
Cevap : Öneri
bu garantiyi neye dayanarka veriyorlar ben senin ne iş yapacagınıda bilmiyorum ama o fiatı eger ilk defa gemide çalışacaksan çokzor slm

(ALİ AYDIN - 22.07.2013 17:01:55)
Cevap : Öneri
arkadaş biz tavsiye akıl vermekten bıktık siz söğüşlenmekten bıkmadınız akıl vere vere bizdede akıl kalmadı sana söylenen 2500 dolar garantili maaşı zabitanlar bile zor buluyor sen git 1500 tl parayı ver sonra görürsün 2500 dolarlık işi parayı aldıktan sonra suratına bakmazlar hiç bişi yapamazsın söğüşlendiğinle kalırsın aslında senin gibilere tavsiyede bulunmakta hata bi kere memlekette 2500 dolar maaş hangi gemiciye veriliyor? insan biraz düşünür kendi araştımazmı? hiçte düşünemiyonuzmu ki böle maaşlar olmaz nerde yaşıyonuz? allahaşkına aslı yok yere kendinizi kandırmayın eğer inanıyor iseniz gelip millete burda sormayın .... bizdede akıl kalmadı artık sizin gibi meraklı maceraperestler yüzünden

(ocean - 22.07.2013 17:40:28)


Konu: Diğer
KRT Karadeniz televizyonu, her Çarşamba akşam dokuzu çeyrek geçe, denizcilerin programı Pruva, canlı. Kamuya denizi anlatmak için her bir "denizciyim" diyenin, gemiinsanı, acente, kumanyacı, donatan, v.s. tüm denizden ekmek yiyenlerin. desteğine ihtiyaç var. D-Smart 151. Kanal ve Türksat 3A 11096 Vertical 30000

Bu mesajı cevapla  (Yakup Korkmaz - 21.07.2013 04:18:36)


Konu: Diğer
sayın arkadaşlar denizciliğimiz 2 yılda 4 kat büyümüş yabancı bayrak gemi sayısı %68 türk bayrak gemi sayısı %32 olarak açıklanmış.birde sahne arkasına bakalım ILO çalışma örgütü türkiye sosyal haklar çalışma koşulları kapsamında kara listeye almış.diğer tabiriyle armatör 4 kat daha zengin olmuş %68 oranında sigortasız çalışıcak eleman kazanmış bu arda personel 4 kat daha küme düşmüş gösterge odurki daha küme düşmeye devam edicek gibi görünüyor olup sorunların bu siteden ilgisiz ilgililere anlatmaya çalışıyorlar.ancak bilmenizde fayda vardır armatörler birliği adı altında örgütlenmiş deniz ticret odası altında kurumsallaşmış bir toplulukla burda boş şeyler konuşarak hiç birşey kazanamazsınız bazı arkadaşlar örgütlenip mücadele edelim fikirlerine sahipler emin olsunlar mevcut duruma göre dernek bile kuramazlar.örnek ise gemiye sendikacı geldiğinde onları gemiye sokmayan ve karşılayan ilk önce suvaridir.kafadan 1 0 yeniksin.bunun içindirki 2 tercihiniz var çalış veya çalışma düzelir diye bekleme aldanırsın.allah selamet versin.

Bu mesajı cevapla  (yavuz akyol - 17.07.2013 19:48:20)
Cevap : Diğer
iyi diyosunda olmayacak duaya amin denmez. sen burda yaz çiz kimin umurunda burda işlenecek tek konu şu şu neden maaşlar düşük neden iş bulmak zor? sadece işverenin vicdanına bakıp eleştirip bişi değişmez zaten buralardaki forumu okumazlar okusalar nolcak? hala sorunun çözümünü başka yerlerde ve olmayacak sitemlerle çözeceğini umanlar var ama nafile... bi kere armatörün seçeneği çok .. eleman kaynıyor piyasa seç beğen al misali.... bu neye benzer ? mesela geçen yıl soğan piyasada çok ekildiğinden ürün bol olduğu için ucuzdu bu sene pahalı zira piyasada soğan az . keza hamsi bu kış az olduğundan pahalı idi bu işlerde böyle piyasada eleman çok kurslar sürekli üretiyor .. yeterli ve sınırlı sayıda cüzdan verilse piyasada eleman az olduğundan maaşlar yükselecek çünki armatörün seçeneği az olacak ....gayet basit olay bu .. yok armatğrün vicdanıyla yok işverene ah çekip eleştirip beddua etmekle bu işler düzelmez öyle sızlanıp beddua ile düzelecekse ..siz devam edin hala şu forumlara rağmen cüzdan çıkarıp .... bişi soracam ...diye buradan yardım isteyen piyasayı düşüren yeni yetme meraklı .çaylaklara .. maceraperest... gemi meraklılarına yardımcı olmaya devam edin... üç kuruş harçlık ve karın tokluğuna çalışacak adam bulunur hale gelen piyasa buyrun denizcilik..Liman başkanlığına gidenler bilir harç parası şu parası bu parası adı altında o biçim kaz gibi yolunuyoruz valla bir çok banka bile bu kadar işlem yapamaz millet elinde bi makbuz bankaya git gel yatır dön gel bi daha yatır...bu işi bu hale getiren sistem idare yönetim kurum her neyse . tamamen armatör menfaatine yatkın boşuna tepinmeye sızlanmaya gerek yok.. denizciliği bu hale düşürdüler.

(ocean - 19.07.2013 01:36:33)


Konu: İş birliği
tüm denizcilikle ilgili sitelerde hep aynı şeyi söylüyorum...burada karalanan şirketleri tespit edip paylaşmamız lazım..en önemli konu budur..KIB*** gemisinden ayrıldım..Türk bayraklıydı şimdi görüyorum ki alacaklılardan kaçmak için geminin bayrağını Malta ya çevirmişler ve gemi 1 aydır AIS kayıtlarında yok kayıp..

Bu mesajı cevapla  (SAVAŞ - 17.07.2013 00:09:38)


Konu: Öneri
Arkadaşlar gelin şu nankör armatörlerin gemilerinde komik rakamlara çalışmayın. Bakın benim oğlum 25 yaşında 2yıllık MYO mezunu 2500 L karada maaş alıyor sizler gece gündüz fırtınada anadan,babadan ,kardeşlerden,eşlerden,çocuklardan ve cemiyeten uzak 1000 L-ile 1200 L için bu iş yapılmaz

Bu mesajı cevapla  (candemir korkmaz - 14.07.2013 20:35:59)
Cevap : Şikayet
Armatörlere yazıklar olsun onlara kulluk edenleride kınıyorum Arkadaşlar ben bundan 8 sene önce kamarot olarak bu mesleğe adım attım.O zamanki Maaşım 1400 dolardı .şu an usta gemici olarak iş arıyorum şimdiki maaşlar 800 tl 1200 tl gibi rakamlar ***...

(ahmet öz - 18.07.2013 15:09:01)
Cevap : Yardım isteme
valla eğerki candemir bey 2500liraya karada maaş alıyorsa bende eğitimi neyse gidim alim şu rakamı benim çok ihtiyacım var bu işe şimdi şu saatte girdim gemide çalışacak eleman sitelerine birisine iş ilanı sertifikasını yolladım bide gemide çalışmanın zorlugu ney onu araştırım dedimde gercekten kimse iyi bişe sölemiyor onca sölenenlerin arasında bir sizin söledikleriniz kafama yattı yani eğerki içinizden geliyorsa bu konuda beni biraz aydınlatırmısınız bende oğlunuzzun yaptıgı işi yapmak isterim

(turan güven - 28.07.2013 23:28:27)
Cevap : Tesekkür
ne desen çok haklısın sağol verdiğin bilgiler için.

(mehmet aydemir - 01.08.2013 17:47:39)


Konu: İş birliği
selam gemi personeli arkadaslar,bu aralar ne hikmetse gemici ve usta gemici maasları giderek düşüyor,yakında karın tokluguna calıstırıcak adam ararlar,buradan gemiye cıkmamıs ama calısmak isteyen arkadaslara seslenmek istiyorum.Eger hala gemiye cıkmayan arkadaslar varsa tavsiyem baska işlere yönelsinler,özellikle söylüyorum yeni baslamayı düşünen arkadaslara,gemici,usta gemici gibi kagıtlarla gemiye cıkmak demek intihar demek,geminin butun yukunu siz cekersiniz,en pis işler en agır sartlarda sizi bekler,cıkarsınız 1 ay dayanamaz inersiniz,bu bile acgozlu armatorlerin işine gelir,biri iner biri biner ,her inen dümdüz söver,ama geminin işi döner,yani kazanan simsarlar ve armatörler olur,tabi ehliyeti veren kurslar birde,Dedigim gibi gemici ve usta gemicilik yapmak hele hele kuru yük gemilerinde kölelikten farklı degil.Ben su an calısıyorum,kuru yukde calıstım,anamdan emdigim süt burnumdan geldi,bu sefer sansımı kimyasalda deniyorum,gel görki gemicimiyim yoksa pompacımı yada reismi belli deil,kimin ne iş yaptıgı yada görevi ne oldugu belli degil,herkez kendi işini gemiciyi yıkıyo,kontratı bitirip deniz sevdama son vericem,eger hala calısmak isterseniz en azından kendinizi iyi pazarlayın 2000 tl den asagı maası kabul etmeyin gemilere cıkmayın.

Bu mesajı cevapla  (Selçuk Kiraz - 14.07.2013 18:52:54)



Sayfalar : [««] [«] 1. 2. 3. 4. 5. 6.. . . 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.. . . 384. 385. 386. 387. 388. 389. [»] [»»]

7765 adet mesaj bulunuyor.
www.gemipersoneli.com   © Gemipersoneli.com - Tüm Hakları Saklıdır.  Kullanım Şartları  Gizlilik Prensipleri  İletişim