Körfezi kirleten gemiye 400 bin TL ceza
Kocaeli'nin Körfez ilçesinde bir limanda gemiden palm yağı aktarıldığı sırada sızıntı oldu. Denizde donarak kıyaya vuran palm yağı için temizlik çalışması yapılırken, kirliliğe neden olan Singapur bandıralı gemiye 400 bin TL ceza kesildi.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri ve gemi personeli, beyaz kütleler halinde kıyıya vuran palm yağını topladı.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı, Singapur bandıralı gemiye 400 bin TL ceza kesti.
Aşağıdaki bölüme haber ile ilgili yorumlarınızı yazabilirsiniz
Kurumsal Üyelerimiz
REYSAŞ Denizcilik
BAFA Su Ürünleri
ADECCO Hizmet ve ..
SELAY Shipping
AY İnşaat Turizm ..
LİDER Gemi işletm..
BD CONSTRUCTION
ALERİA Denizcilik..
PAŞA I.T.S. Ltd.
LİMA Turizm Yatçı..
...