Gemipersoneli.com - Reklam
Üye girişi
Kullanıcı adı:
Şifre:
Üye ol | Şifremi Unuttum
Menü
Ana Sayfa
Foto Galeri
İş Fırsatları
Haber Arşivi
Hakkımızda
Sistem Nasıl Çalışıyor
Üye İstatistikleri
Medyada Sitemiz
Mesaj Panosu
GEMİ VİDEOLARI
Gemici Belgesi
İletişim
İçerik
Bilgi bankası
Liman Başkanlıkları
CV Hakkında ipucu
Makaleler
Anket
Linkler


Share |
05 Temmuz 2015
Mesaj Panosu
Mesajlarınızı buradan bize ulaştırabilirsiniz

Mesajlar

Konu: Tesekkür
sn gökhan bey bugün üyelerinize ilginizden dolayı teşekkür ederim bugün yapmış oldugunuz davranış benim icin paha bicilmez şu zamanda kimse kimseye şurda ekmek var demiyor size sırf tehlikeli kimyasal taşıdıgı için olumsuz yanıt verdigim için üzgünüm ve sizden ve gempoda topluma hizmet veren personelden sonsuz özür diliyorum meslek hayatınızda sonsuz başarılar gempo ailesine huzurlu günler bol kazanclar dilerim miço hakkı musaak

Bu mesajı cevapla  (hakkı musaak - 01.06.2007 14:30:18)


Konu: Şikayet
arkadaşlar sağlık raporu alırken, sevk veren resmi kurumda bağış adı altında para alınmaktadır. para isterlerse vermeyin, benden 20 ytl aldılar. utanmadan bağışın miktarınıda kendileri belirliyorlar. 20 ytl verebilirmisin ? dediler. - ne parası! dedim -evrak işlemleri için... -bende veririm. dedim tereddüt içindeyim. memur farketti ama elim cebimde. -ya silah zoruyla istemiyoruz.dedi ben para cıkarmısım ve bagıs makbuzu 20 ytl olarak jet hızıyla onumde.sılaha ne hacet kı ! ben cekmeceye dogru hızla ınen paranın arkasından bakarken içimden bu ıstanbulda kımseye guven olmaz kardesım, memuru devlet besledıgı yetmıyormus gıbı bırde bız beslıyoruz dıye ıc gecırerekten cantamdan bır yudum soguk su ıctım. sızde sevk alırken yanınızda bır soguk su sısesı bulundurun. puruvanız neta olsun..

Bu mesajı cevapla  (kursat_cpt - 01.06.2007 02:19:02)


Konu: Öneri
denizci kızımız elif sana bu konuda en iyi bilgileri deniz sektöründen tanıdığımız ve saygı duyduğum nadir bayan kaptanlardan pınar kaptan ile iletişim kurmanı tavsiye ederim.kendisi en son bayram oğlu denizcilik firmasında D.P.A.olarak çalışıyor.sınavda (4 yıllıkta)başarılar dilerim.

Bu mesajı cevapla  (bayram ali kiren - 31.05.2007 14:29:06)


Konu: Diğer
sımdı bos bos bakıyorum sevılen her seyın unutuldugu suyla ortulu hazıneye,paraya karsılık sattıgım ruhumun derılıklerınde. evet ruhumu kac kontrat sattım armatore bılmıyorum burda 5.ayım, bedeller odemek denızcılerın kaderınde 3.dunya ulkelerının alınyazısında vardır.kopruden bakınca hersey sıze kucuk gorunur.bır denıcının hayatı sızce ne kadar buyuktur?su serın serın esen ruzgar ...kırlangıcta mayıs ayı ; bana her zaman hak etmedıgınden daha guzel ,hak etmedıgınden daha cırkın gorunur bana.ben bılmiyorum sancak omuzlukta gordugum fenerı bılmem kacıncı kez donmem gerektıgını, dar kanal ve sıg sular bır denızcının aıle hayatını ve karada gecırdugu metaformuzun otekı adıdır.dakıkalar mayıs ayında kırlangıcta bır baska gecer,hele su sıgaradan cektıgım nefes var ya kırlangıcıma daha cok baglanmamı saglamıstır. rutıne baglanmıs gemı hayatında rutıne baglı olmayan bır seydır kopruustu seyır vardıyası, mayıs ayında.bırde radıoda ufak ufak armıkten ''mar de suens'' calıyorsa etrafta gemı yoksa bır baska dunyaya goturur sızı. goturdugu yerde port state,port otorıte,owner,yoktur tamamen ozgursunuzdur.

Bu mesajı cevapla  (fuat kaptan - 29.05.2007 23:03:10)


Konu: Tesekkür
ben yeni keşfettim sitenizi ve böyle bir olanak sağladınız için tüm emeği geçen herkese canı gönülden tesekür ederim

Bu mesajı cevapla  (RAMAZAN KARAKAYA - 29.05.2007 14:42:06)


Konu: Diğer
ENGİN KAPTAN SENİ TEBRİK EDERİM SENİNN DEDİĞİN LİMAN BAŞKANLIĞINI BENDE BİLİYOM COK ACI BİSEY

Bu mesajı cevapla  (hasan eren yağcı - 29.05.2007 13:09:12)


Konu: Yardım isteme
slm herkese ben karamürsel gemi makina mezunuyum kendimi yetiştirmek ve deneyim kazanmak için çalışmak istiyorum istiyorum kimse stajyer aramıyo arkadaş bide personel eksikliği var diyolar valla okadar yere email attım insafa gelipde biri cvp bile vermedi varsa tanıdığınız bildiğiniz gemi lütfen haber verin çalışalım kendimizi yetiştirelim ama dimmi neyse hepinize hayırlı günler

Bu mesajı cevapla  (ismail eresen - 29.05.2007 10:42:33)


Konu: Tesekkür
BU SİTEDE EMEĞİ GEÇEN HERKEZE TEŞEKKÜR EDİYORUM BİZE KAPI KAPI DOLANMAKTAN KURTARAN TÜM İNSANLARA.

Bu mesajı cevapla  (OSMAN KURT - 29.05.2007 09:53:17)


Konu: Şikayet
Merhaba sevgili denizci büyüklerim. Ben bu yaz gemiye staja çıkma üzere ilk defa gemi adamı cüzdanı almak için liman başkanlığına baş vurdum. Ancan baş vurduğuma bin pişman oldum. Nedeni ise; adam bana bugün git yarın gel, şuraya git şöle yapmamışın ve bunların yanında bir dizi hakaret. Daha hiç staja bile çıkmadan denizcilikden bıktırıolar adamı. Ayrıca liman başkanını eğer sizde görse idiniz kadrolaşmanın bukadarı derdiniz. Ya abi hangi devirde yaşıoruz ya. T.C kimlik no diye bişi yok mu bu ülke. Daha hala gemi adamı cüzdanımı alamadım. ( denizcilik müsteşarlığına kendi ellirimle getirmeme rağmen). Acaba bütün denizcilik kurumları da mı böyle diye bi soru geliyo aklıma. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Engin Kaptan.

Bu mesajı cevapla  (Engin KISABACAK - 28.05.2007 20:04:15)


Konu: Diğer
bide bu yasin arkadaşa bilgi öyle müfredatı bilmeden konuşma. 1-Vardiya zabitleri unlimited 4.lük yapıyor 2-2 yıl hizmetten sonra uzakyola geçebiliyor. ve sen daha o 4 yıllığın 3. sınıfındayken arkadaşta tecrübe oluyo yani sen gemide toy ken o kaptanlık yapıyor. 4 yıllıkların + nedir biliyormusun bence; _karada iş bulma olanağı yüksek, _bide derslerine çalışırsa master yaparak 2 diplomaya sahip olurlar, _son olarak denizde bilgi konusunda bence bi fazlası yok gemilerde gördüğümü söylüyorum ampul gibi geziyolar.......

Bu mesajı cevapla  (serkan akdemir - 28.05.2007 17:44:13)


Konu: Diğer
Selamlar.... 2 yıllık lara laf atan arkadaşlara bi cevap. Siz daha geminin ne olduğunu bilmezken(yani liseye giderken) biz biliyorduk. Kullandığımız cihazlar gördüğümüz müfredat ayını.Gelin bunu iş hayatında kıyaslıyalım burdan olmaz....Kenidinizi bişey zannetmeyin.Ben biliyorum o 4 yıllıkları vakti zamanında serdümen ne diye sorarlardı!!!

Bu mesajı cevapla  (serkan akdemir - 28.05.2007 17:37:10)


Konu: Diğer
arkadaslar denızcilik demek sadece para kazanmak degıl sadece okul bıtırmek degıl,boyle seyler birbırımızı uzmekten ılerıye gıtmez.tarıh cok konusulanları degıl ınsanların yaptıklarını ve basardıklarını yazar.dıgerlerı zamanla unutulur..bıze kalan ulkemızı denızde en ıyı sekılde temsıl etmek sıkayetı bır kenara bırakıp ıse koyulma zamanıdır ..zaman her sanıye akıp gıdıyor..unutmayın kı her ınsanın yapabılecegı basarabıleklerı vardır yanı kısacası" Hakikate yalnız bir yoldan gidilir, fakat ondan uzaklaştıran binlerce yol vardır"bu yolu yılmadan usanmadan takıp edenler elbet bırgun ödülünü alacaklardır...bazen umutsuzluk bazen kaybetme bunlar bızı yolumuzdan denızımızden ayırmamalı..

Bu mesajı cevapla  (mustafa - 28.05.2007 15:29:21)


Konu: Tesekkür
ELİ ARKADAŞIMIZA BENDE TEŞEKKÜR EDERİM... BİRDE BİZLERE YANİ DENİZCİ KARDEŞLERİME İKAZIM OLACAK. BİZLER DÜRÜST VE KENDİLERİNİ BİLEN BİR MESLEK GRUBUNDA ÇALIŞMAKTAYIZ. BU SEBEPLE MESAJLARIMIZA BİRAZ DİKKAT EDELİM ÖZELLİKLE DENİZCİLİK CAMİASINDAN OLMAYAN İNSANLARA KARŞI. ÇÜNKÜ ONLARIN BİZİM YAŞADIKLARIMIZ VE TECRÜBELERİMİZ HAKKINDA BİLGİLERİ ÇOK AZDIR. VE BİZİ BAŞKA İNSANLARA KARŞI YANLIŞ TANITABİLİRLER. DENİZCİLİK CAMİASINI KİMSEYE KARŞI EZDİRMEMELİYİZ BU SEBEPLE KENDİMİZE VE DEDİKLERİMİZE BİRAZ DAHA HAKİM OLMALIYIZ... SAYGILAR.... SELAMETLE KARDEŞLERİM...

Bu mesajı cevapla  (şekip KIRAN - 28.05.2007 14:48:37)


Konu: Şikayet
İyi günler dileyerek söyleyeceklerime başlıyorum.Bazı çevreler 2 yıllık denizcilik eğitiminin gemiye çıkacak bir zabit adayı için yeterli olmadığını söylüyor.Belki haklısınız ancak şunu da unutmayın ki o denizcilik myo'larda okuyanlar oraya damdan düşer gibi gelmedi.%90'ı denizcilik meslek lisesinden mezun olarak bu 2 yıllık bölümleri tercih ettiler.Yani anlayacağınız ya da başka bir deyimle matematiğiniz elvermekte ise bizler 4 + 2 = 6 sene okuduktan sonra gemilere zabit adayı olarak çıkıyoruz.Yani 4 yıllık bir denizcilik bölümüne giden arkadaşlar 1 + 4 = 5 sene okurken bizler 1 sene daha fazla okuyoruz.Ama dillere dolanmış bir kere 2 sene okumakla zabit mi olunur diye?İmkan olsada bir 4 yıllıkla bir 2 yıllık öğrenciyi yanyana getirip mukayese edebilsek edebilsek de gösterebilsek boş konuşanlara ne olduğumuzu ve ne olamadıklarını...Bilmem anlatabildim mi?

Bu mesajı cevapla  (Kemal KARA - 28.05.2007 00:43:20)


Konu: Diğer
sımdı sen arkana bakmadan uzaklasacakssın yıne o eskı bıldık guven!! ''İsa bır denızcıydı''leonard cohen, calacak radıonda ve sen o yokulus ıcınde var olacaksın! yasamak ıcın kac kez olmeye gıttın kac kez terkedıldın kaac kez unutuldun bılınmeyen dudaklarda hadı cık kopruustune ve al o 4 saatlık tecrubeyı al ve camın kenarına gec 1saat once yarıladagın paketı ac ve ısın en yogun oldugu yere lumbuzun kenarına otur.bugun nasıl bır sorgulamadan gecırcen kendını, durma yargıla, al kendını capraz sorguya yok role talımlerı yok sablonlar yok yukleme yok liman evrakları sırkete cekılecek telex vardııı teh a...,hadı bak bakalım saate vardıyanın bıtmesıne 5 dk.var vakıtte hıc gecmıyor yak bı sıgaraa.sımdı dusunmuyorsun goruyorsun sımdı dınlemıyorsun anlıyorsun. sımdı dıyorsun ;denızın ısıltısını ve yıldızları sevıyorum bılıyorum kı onlar benım gıbı yalnız ama umutlu benım gıbı kımsessız ama kalabalık benım gıbı dalgın ama bıtmemıs ... hepsını gecıp gıdıcem ıcımdekı boslugu suların engınlıgıyle doldurana deeek...sız orda mutlu olun ben burdayım bu vardıyada bu koprude ıctıgım sıgarada doktugum gozyasında tuttugum gunlugum vee ben .meydan okuyoruz yazgısı unutulanlara inadına hırsla.

Bu mesajı cevapla  (fuat kaptan - 27.05.2007 21:38:36)


Konu: İş birliği
Merhaba Elif, Ersoy Kaptanın da dediği gibi seni denizden soğutmalarına izin verme. Çok aklı başında dürüst zabit ve personel arkadaşlar mevcut. Ama diğer arkadaşların dediği gibi 4 senelik kazanmaya çalış çünkü büyük tonajlı gemilerde dediği gibi daha özenli personel alımı vs. oluyor. Ayrıca Büyük gemilerde stajer kamaralarında bile banyo-tuvalet mevcut ve bir bayan için bence bunların kendi kamarasında olması önemli. Ben şuan çalıştığım gemiyde eşimi alıp bir sefer atmak istiyorum ama banyo ve tuvalet tüm katta ortak olduğu için içime sinmiyor. Arkadaşlar bilir tuvalet ve duşların temizliği herzaman problem olmuştur, yok güverteciler kirletti, yok makinacılar kirletti diye. Umarım öss'de istediğin puanı tutturur ve istediğin bölüme girersin (4 seneliğe yani)

Bu mesajı cevapla  (Sinan Ali Yurdatapan - 26.05.2007 22:55:42)


Konu: Diğer
sevgili elif sende biliyorsunki her insan bir olmaz geçenki e mail,ini bende okudum bugünkünüde okudum ve çok üzüldüm maruz kaldığın duruma malesef art niyetli insanlrda var aramızda iyi insanların olduğu gibi kötü söz sahibine aittir herzaman seni denizden soğutmalarına izin verme bence denizcilik özgürlüktür denizcilik bambaşka bir meslektir denizde kendini bilmezler dışında güzel bir aile ortamı olduğuna inanıyorum ben çok değerli zabitanlar var bi okadarda güverte personeli sen o seviyesiz insanları dikkate alma kendine iyi bak allah selamet versin sana yolun açık olsun......ersoy kumpınar zorkaptan@hotmail.com

Bu mesajı cevapla  (ersoy kumpınar - 24.05.2007 17:27:06)


Konu: Öneri
iş ilanlarında maas bölümüne site yetkililerinin acıklık getırmesının daha ıyı olacagını dusunuyrum. maas bölümüne görüsülecek yazmak bence kapı kapı dolaşıp iş aramakla aynı. mıktar bellı olursa ınsanlar hangı işe baş vuracağına daha iyi karar verırı. tüm denizcilere selamlar

Bu mesajı cevapla  (rıza - 23.05.2007 20:06:58)


Konu: Şikayet
yaşar keskin tşk ederim galiba haklısın bir kaç gün önce büyük bir hevesle yazmıştım buraya düşüncelerimi sizlere danışmak istemiştim ama yanlış yapmışım çünkü ben okullar hakkında danışmak istedim fakat birçok kişi ahlaksızca mailler göndermiş. denizden nefret bile ediyorum şu an ama çok efendi olanlarıda varmış aralarında. ŞEKİP KIRAN yardımların ve tavsiyelerin için minnettarım.....

Bu mesajı cevapla  (elif arslan - 23.05.2007 19:53:40)


Konu: Diğer
Hakikate yalnız bir yoldan gidilir, fakat ondan uzaklaştıran binlerce yol vardır...Denizi sev, ama kıyıda dur,,,Kötümser yalnız tüneli görür. İyimser tünelin nihayetindeki ışığı görür. Gerçekçi tünelle birlikte hem ışığı da görür........

Bu mesajı cevapla  (mustafa - 23.05.2007 12:38:26)



Sayfalar : [««] [«] 1. 2. 3. 4. 5. 6.. . . 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252.. . . 378. 379. 380. 381. 382. 383. [»] [»»]

7654 adet mesaj bulunuyor.
www.gemipersoneli.com   © Gemipersoneli.com - Tüm Hakları Saklıdır.  Kullanım Şartları  Gizlilik Prensipleri  İletişim