Gemipersoneli.com - Reklam
Üye girişi
Kullanıcı adı:
Şifre:
Üye ol | Şifremi Unuttum
Menü
Ana Sayfa
Foto Galeri
İş Fırsatları
Haber Arşivi
Hakkımızda
Sistem Nasıl Çalışıyor
Üye İstatistikleri
Medyada Sitemiz
Mesaj Panosu
GEMİ VİDEOLARI
Gemici Belgesi
İletişim
İçerik
Bilgi bankası
Liman Başkanlıkları
CV Hakkında ipucu
Makaleler
Anket
Linkler


Share |
08 Şubat 2016
Mesaj Panosu
Mesajlarınızı buradan bize ulaştırabilirsiniz

Mesajlar

Konu: Cv işlemleri
öncelikle böyle bir site hazırladıgınız içim teşkkür ederim.cv bıraktım acaba iş hemen bulabilirmiyim ihtiyacım var teşekkürler iyi günler.allah yardımcımız olsun.

Bu mesajı cevapla  (ramazan çerçi - 22.01.2007 13:19:13)


Konu: Servis Hakkında Sorular
Biz çalışanlara böyle bir alternatif sunduğu için gemipersoneli.com' a çok teşekkür ederim.İş bulma konusunda sıkıntı çeken bizleri karamsarlıktan ve sıkıntılardan kurtarmış oldunuz .Açıkçası bu sektörün bu noktaya gelimesi yeni bir başlangıç noktası bence.Fakat şirketlerin persnl. mdr. lerinin isimleri ve bir telefeon numarasının olmaması, bizim cazip teklifleri kısa zamanda değerlendirmemize engel oluyor.Ama yinede mükemmel bir çalışma.Sarfettiğiniz emeklere ve biz denizcilere göstermiş olduğunuz yakın ilgiden dolayı emeği geçen herkese teşekkürler.

Bu mesajı cevapla  (BAŞAR BİRİNCİ - 22.01.2007 10:32:54)


Konu: Tesekkür
verdiğin bilgiler için teşekkür ederim tahir sensahın

Bu mesajı cevapla  (kerem - 22.01.2007 05:29:36)


Konu: Tesekkür
ÖNCELİKLE BÖYLE BİR SİTEYLE DENİZİ SEVEN HERKESİ BİR ARAYA TOPLAYIP HİTAP ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

Bu mesajı cevapla  (ZEKERİYA DOĞRU - 21.01.2007 17:43:59)


Konu: Öneri
herkese slm arkadaşlar...2gün önce gemiden ayrıldım.yaklaşık 40gündür bu gemide çalışıyordum.bu firmaya daha önce çalıştığım birisinin önerisi ile geldim.ve güvendiğim için hiç araştırma yapmadım.ama bu benim en büyük hatam oldu.sakın kakalaklarla uyduruk firmalarla ismini cismini bilmediğiniz şirketlerde sakın çalışmayın.gemi class'a bile tabi değildi.nası böyle bi gemide çalışılır artık siz düşünün.100$ az olsun ama adam gibi firma olsun....

Bu mesajı cevapla  (FUAT ER - 21.01.2007 13:31:26)


Konu: Öneri
tüm denizcilere allah selamet versin n ve en yakın zamaan da kendilerine kara da güzel bir iş nasip etsin

Bu mesajı cevapla  (bekir altuner - 21.01.2007 12:21:24)


Konu: İş birliği
arkadaşlar allah rızası için birisi bana yardım etsin ben simsarların eline düşmek istemiyorum sadece iş bulmak istiyorum ama herkes beni senin tecrüben yok olmaz diye başından savıyor o iş vermezse bu iş vermezse biz nasıl tecrübe kazanacağız lütfen bu konuda bana yardım edin armatörler bu mesajı okuyorsanız lütfen bu konuda bize yardımcı olun rica ediyorum

Bu mesajı cevapla  (ahmet mutlu - 20.01.2007 23:52:53)


Konu: İş birliği
Tum arkadaslara Başarılar Dilerim. Allah Selamet Versin.

Bu mesajı cevapla  (Serdar Celen - 20.01.2007 19:44:03)


Konu: Tesekkür
öncelikle tesekkür ederim.yarımlarınızdan dolayı şimdiden minnetdarım iyi calışmalar..

Bu mesajı cevapla  (mehmet ali şenocak - 20.01.2007 15:25:57)


Konu: Öneri
SLM HERKESE, DENİZ HAYATINA YENİBAŞLAYACAK KİMSELERE TAVSİYEM VAR İŞİN KAŞINI GÖZÜNÜ BAKMAYIN GEMİ NEREYE ÇALIŞIYOR TONAJI, ŞEKLİ ŞEMALİ, BÜYÜKLÜĞÜ,HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL ÖZELLİKLE UFAK TONAJLI GEMİLERİ TERCİH EDİN DENİZİN KAHRINI ÇEKMİŞ DENİZCİLER UFAK TONAJLI GEMİDE ÇALIŞMAZLAR? YABANCI ÜLKEDE KAÇMAYI DÜŞÜNÜYORSAN 1 YIL SONRA KAĞIDINI YÜKSELTİKTEN SONRA YAPARSIN AMA OZAMAN SEN İSTEMEYECEN BAKARSIN YANCI B YABAN ÜLKE GEMİLERİNDE ÇALIŞIRSIN, ZABİTLER GİBİ YÜKSEK MAAŞ ALIRSIN. SÖMÜRÜLMEKTEN KURTULURSUN.SİZLERE BOL ŞANSLAR...YAĞCI-FİTTER.

Bu mesajı cevapla  (tahir sensahın - 19.01.2007 10:04:27)


Konu: Öneri
mrb arkadaşlar..kursu bitirdikden sonra gemi adamı cüzdanını hemen almak istiyorsanız bulunduğunuz sicil limanından bir dilekçe isteyip deniz polisine dosyanızı elden werin böylece aynı gün içinde cüzdanı alabilirsiniz..herkeze selamlar..

Bu mesajı cevapla  (mustafa annaç - 18.01.2007 20:44:07)


Konu: Yardım isteme
Deniz ve liman işl. mezunuyum sınavlar nezaman arkadaşlar?Sınav sorularının nasıl olduğunu bilen varmı acaba yardımcı olursanız memnun olurum.

Bu mesajı cevapla  (tarık aydın - 18.01.2007 11:21:07)


Konu: Yardım isteme
selamlar denızcı arkdaslarım denız ve liman işletme bolumunden mezun olan arkadaslar neler yapıyolar acaba? nerelerde çalısıyolar ne gıbı zorluklarla karsılasıyolar herkese okul ve iş hayatında başarılar

Bu mesajı cevapla  (sefa - 17.01.2007 18:39:34)


Konu: Yardım isteme
herkese selam. Ben kurs bitirme belgemi aldım liman başkanlığına verdim deniz polisi soruşturma yapıcakmış yaptıktan sonra limana vericekmiş belgeyi ben şuan bekliyorum bana kimse bilgi vermiyor. Ben cüzdanı ne zaman alırım cüzdan ne zmaan elime geçer benim cevap verirseniz çok sevinirim çünkü bu içimde çok stres oldu.

Bu mesajı cevapla  (Alpaslan Dinç - 17.01.2007 16:40:55)


Konu: Şikayet
Tüm denizcilere selam olsun...Benim derdim bu ''GOC'' ehliyeti...Ya bu iş tam bi rant oldu artık...Cok komik bi olay sıanava 557 kişi giriyor ama bunun sadece 100 u bu ehliyeti alabiliyor bu kadar kasmalarının nedenı ne acaba ? ? ? Gemide calısan herkes (güverte) telsiz kullanabiliyor inmarsatı kullanabiliyor ama iş ehliyette bitiyor nasıl bi iş bu yaaa...Gemiler limandan kalkamıyo ortalık yandım yandım goc ehliyetli personel arıyor ama sonuclar belli bu kadar basit olmaması lasım ya bis yenı nesil cok sanssızız...Goc zorunlu hale geldiinde peynir ekmek gibi dagıtılmıs simdiyse bilgimis olmasına ragmen '' 70 puan barajı '' na takılı kalıorus...bu zorluklar nereye kadar :((((

Bu mesajı cevapla  (mustafa erbaş - 17.01.2007 14:19:48)


Konu: Yardım isteme
arkadaşlar elinde son iki yılda çıkan vardiya zabiti soru ve cevapları olan bana aybikbik@hotmail.com dan ulaşabilirmi acaba.. istanbul içi olursa daha iyi olur..

Bu mesajı cevapla  (aybike yanar - 17.01.2007 12:32:07)


Konu: İş birliği
ARKADAŞLAR 1O SENEDİR DENİZDEYİM.MİLLET AYA GİDERKEN BİZDE BUHARLI MAKİNALAR VARDI ŞİMDİ MARSA YOLCULUK YAPILICAK AMA BİZİMKİLER HALA BUHARLI MAKİNALARI SINAVLARDA SORUYORLAR,İNŞALLAH CİLALI TAŞ DEVRİ İLE İLGİLİ SORU ÇIKMAZ!!!!!.BİRDE GEMİ İNŞA SINAVI VARKİ SANKİ DENİZDE ÇALIŞMIYORUZ,TERSANEDE GEMİ İNŞA EDİYORUZ!!!

Bu mesajı cevapla  (HAKAN - 16.01.2007 23:39:38)


Konu: Şikayet
bazen armatörlere ve personel müdürlerine inat denizciliği bıraktığıma şükrediyorum.nedeni çok basit bünyem kabul etmiyor ben bir denizciyim onların kölesi değil.!!..???

Bu mesajı cevapla  (Kahraman BAŞOKUR - 16.01.2007 17:47:33)


Konu: Diğer
selam yine ben abilerim bana iş bulana kadar hergün siteye not yollucam not belli lütfen bana iş bulun saygılarımla inanın internet kafeden gemi adamlarına girmek için hergün sağdan soldan para istiyorum bana iş bulana kadar internet kafelerde sürüneceğim biliyorum elinizden geleni yapıyorsunuz ama benim içinde bişeyler yaparsanız mutlu olurum teşşekkürler

Bu mesajı cevapla  (kadir gülşen - 16.01.2007 15:47:13)


Konu: Tesekkür
Yararlı bu calışma için tesekkür..

Bu mesajı cevapla  (M.Metin Sungur - 16.01.2007 10:01:12)



Sayfalar : [««] [«] 1. 2. 3. 4. 5. 6.. . . 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283.. . . 381. 382. 383. 384. 385. 386. [»] [»»]

7708 adet mesaj bulunuyor.
www.gemipersoneli.com   © Gemipersoneli.com - Tüm Hakları Saklıdır.  Kullanım Şartları  Gizlilik Prensipleri  İletişim